Abrakadabra
Sporthojsnörd
- Gick med
- 1 Apr 2005
- Hoj
- WR, TLR
P-Lisan kan dra åt ...
Har de inget bättre för sig?
Sitter inne (det regnade) och fikar på Rosenhill då en kille kommer "injoggande".
- Är det er Transalp?
- Nä
- Ok, för lapplisan sitter precis bakom i bilen och skriver lappen.
Helt sjukt! Vi gick ut för att kolla om det var sant. Mycket riktigt, det står en Transalp till vänster om pumparna (5 m) och hon står precis bakom och skriver. Det är första gången jag ser en lisa sitta och skriva lapp på Rosenhill. Dessutom såg hon bra ut!
Jag måste ju erkänna att hon var ganska modig som körde in där för att skriva lappen men samtidigt dum i huvet som riskerar att få all skit i värden över sig när hon sitter där oh skriver med nedvevad ruta.
Ja, det är p-förbud där men va f-n. Han stod ju inte ivägen för någon.
Ibland blir man så trött på dem!![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Har de inget bättre för sig?
Sitter inne (det regnade) och fikar på Rosenhill då en kille kommer "injoggande".
- Är det er Transalp?
- Nä
- Ok, för lapplisan sitter precis bakom i bilen och skriver lappen.
Helt sjukt! Vi gick ut för att kolla om det var sant. Mycket riktigt, det står en Transalp till vänster om pumparna (5 m) och hon står precis bakom och skriver. Det är första gången jag ser en lisa sitta och skriva lapp på Rosenhill. Dessutom såg hon bra ut!
Jag måste ju erkänna att hon var ganska modig som körde in där för att skriva lappen men samtidigt dum i huvet som riskerar att få all skit i värden över sig när hon sitter där oh skriver med nedvevad ruta.
Ja, det är p-förbud där men va f-n. Han stod ju inte ivägen för någon.
Ibland blir man så trött på dem!
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Last edited: