Nu jävlar i min lilla låda blåser det från sovjet.
/perris
Japp, för i Sovjet har det ju länge varit den yttersta politiska utmärkelsen att bära palestinasjal?
Bara inte näbbkängorna från 70talet kommer tillbaks är jag nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu jävlar i min lilla låda blåser det från sovjet.
/perris
Och alla säger att det inte finns något positivt med kulturberikningen. Konstigt egentligen att kvinnor är för invandring öht.
Snart får dom ta och bestämma sig; jämlikhet eller boskap, hur ska dom ha det egentligen??
Jag kan i samma veva ta upp en annan symbol som håller på att avpolitiseras, sydstatsflaggan, som numera var oljeluktande lantortsbo har på kläder eller bältesspännen eller gud vet va. Jag vill absolut hävda att den (oftast) inte står för så mycket mer än subkultursmanifestation idag.
/perris
Jaha. Då hade jag fel, det finns tydligen några som tror att varenda snajdad H&M-kis helt plötsligt gått och blivit ytterst politiskt medveten långt ut på vänsterkanten. Mycket bekymmer i onödan, sa de medlemstappande politiska ungdomsförbunden. Nu jävlar i min lilla låda blåser det från sovjet.
/perris
Nej, givetvis inte, dock ett land baserat på ett politiskt system som åtminstone de mest långskäggiga svenska palestinabärarna hade någon slags dragning till.Japp, för i Sovjet har det ju länge varit den yttersta politiska utmärkelsen att bära palestinasjal?
Bara inte näbbkängorna från 70talet kommer tillbaks är jag nöjd!
Ghey. Riktigt ghey.![]()
Fast de eventuellt uteblivna jakande svaren skulle antagligen förklaras av att vederbörande mellan tuggummituggandet skulle fundera på vad det var för konstig fråga jag ställde.Fråga vem som helst som bär palestinasjal om de sympatiserar med högern.
(Var beredd på att ducka.)
Fast de eventuellt uteblivna jakande svaren skulle antagligen förklaras av att vederbörande mellan tuggummituggandet skulle fundera på vad det var för konstig fråga jag ställde.
Nej, jag tror som sagt att det inte riktigt är så enkelt längre. Även om jag inte hävdar att vänstersympatisörer helt gett upp hoppet om sin älskade sjal.
/perris
Kan bara instämma, något mer Ghey-plagg får man leta efter *ok, jeans som blir smala nertill kanske inte är så svårt att hitta direkt*
Snart!Vad är det du försöker säga? Att högerpartister numera bär sjal?
Nej, nu får du gå och lägga dig dude.![]()
Folk som burit en palestinasjal är stenkastare eller annat patrask?Historiskt sett är det bara stenkastare och annat patrask som burit palestinasjal (i Sverige iaf) och jag kan inte begripa varför "vanligt" folk tar efter.
Folk som burit en palestinasjal är stenkastare eller annat patrask?
Snacka om patrask...![]()
man möter dem lite överallt, folk i gröna parka jackor med tyska flaggan fastsydd på ärmen?? o den där sjalen o en typisk "jag vill va cheguevara" uppsyn. De kommer från östermalm som oftast (NOT) har blåa värderingar politiskt (NOT) o är väldigt framgångsrika i vardagen (går i demonstrationståg o vrålar "ropen dom skalla makten åt alla)![]()
Vadå smala nertill, menar du spandexbraller som riddarfriller har till parkas och Converse Allstars? Typ Cheap Monday-jäääääätetajta?
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning