BlackSheep
Eliten
Emohalsduk heter det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nix. Men du kan väl hålla med om att sjal är ungefär lika manligt som sarong?
Bara inte näbbkängorna från 70talet kommer tillbaks är jag nöjd!
Skiter i om de är manliga/kvinnliga/röda/gröna eller annat trams. De blir inte snyggare för det. Verkligen skitfula.
Nu är du inne på modesnack. .."alla kortbyxor är skitfula". Grejjen är, tycker du att folk ska bära sjalarna även om de inte vet vad de står för? Skit i om det är snyggt elller inte, se det från den lite mer religösa synvinkeln eller nåTja du fattar va jag menar.
Nu är du inne på modesnack. .."alla kortbyxor är skitfula". Grejjen är, tycker du att folk ska bära sjalarna även om de inte vet vad de står för? Skit i om det är snyggt elller inte, se det från den lite mer religösa synvinkeln eller nåTja du fattar va jag menar.
Jag tycker det är som att vi plötsligt ska börja klä oss i munk-kläder eller i påvens mössa bara för det är snyggt men skita i att det står för något. Eller nej, vi designar "Armani kungakronor" så att man snart inte vet vem som är kungDe som bär palestinasjal pga att de lever utifrån att bära dessa sjalar...bär de i ett annat syfte än mode. Jag tycker alla borde tänka så innan de skaffar sån.. som nån annan sa, det är nästan att jävlas annars
vad tycker du då om att sälja stringtrosor till 7-åringar?
Stor näsa?Dessutom har jag börjat fundera på att köpa en i brist på tillräckligt stora snusnäsdukar...![]()
Nu blev jag nyfiken; vad symboliserar de?
jag trodde det var allmänt känt, åtminstone inom min generation, att det var porrfilmerna som startade den trenden på 80-talet.
Å, åtmistone i min sinnesvärld, så är det ett "sexplagg" som jag åtmistone inte normalt associerar med barn.
jag trodde det var allmänt känt, åtminstone inom min generation, att det var porrfilmerna som startade den trenden på 80-talet.
Å, åtmistone i min sinnesvärld, så är det ett "sexplagg" som jag åtmistone inte normalt associerar med barn. Barn ska ha bävernylon! Alltid!!!![]()
(överhuvudtaget är jag lite emot hela trenden med att sexualisera barn. Med sexualisera mennar jag att klä dem som om de var vuxna kvinnor. Kan vara att jag är känslig efter att pratat med pedofiler om detta. Eller så är jag bara gammaldags...)
vad tycker du då om att sälja stringtrosor till 7-åringar?
För övrigt tror jag det där med 7-åringar är en seglivad myt. Vilken affär säljer egentligen det där? Tror inte HM eller lindex eller Åhléns eller något av varuhusen skulle komma undan med det men det är väl de som säljer 95% av barnkläderna kan man tro.
Bara inte näbbkängorna från 70talet kommer tillbaks är jag nöjd!
Amen, broder!Må dessa styggelser vila i samma grunda grav som plyshkläderna som varje moderiktig vänsterhane skulle ha på sjuttiotalet!
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning