Pandemi

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag var i Mexico så sent som för en vecka sen. Känner mig lite snorig idag... :gnissla

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
swineflu.jpg

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Kaffet är klart när du kommer!

Jo, närheten till "kontinenten" har sina nackdelar, men man ska inte förakta billigt öl heller!

Jag tror inte vi ska förakta den här svininfluensan heller. För vid tidigare epidemier kan man utläsa att barn och äldre är potentiella dödsoffer, men det kan man inte med svininfluensan. De botemedel som finns idag används till djuret vid benämning gris och detta håller man på och konvertera för att kunna använda till djuret Homo sapiens sapiens...vilket tar ca tre månader.

Tror dock inte att man ska inta "Fight or Flight" än...Jag tänker i alla fall bidra som jag alltid gjort sen barn till att minska smittorisken med att hålla för när jag nyser och vända mig bort från människor i min närvaro vid detta tillfälle samt vara x-tra noga med att tvätta händerna i alla fall i detta skedet. Intar jag influensa symptom ringer jag vårdcentralen, får en egen ingång och ett eget rum och män i gula dräkter får ta hand om mig, i värsta fall testamenterar jag min hoj innan jag hamnar i det skedet.

Jag PM bombar dig GuW när jag gjort "Flight" från Skåne, så sätter du på kaffet! Får man dopp till kaffet också!?!
(jag sa ju att jag var ett svin) :D :D

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Äh grisar och människor är ju samma sak det. Man kan ju transplantera organ mellan ju. Det är bara att ta en grisspruta så är saken biff.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag tror inte vi ska förakta den här svininfluensan heller. För vid tidigare epidemier kan man utläsa att barn och äldre är potentiella dödsoffer, men det kan man inte med Pandemi. De botemedel som finns idag används till djuret vid benämning gris och detta håller man på och konvertera för att kunna använda till djuret Homo sapiens sapiens...vilket tar ca tre månader.

Pandemi betyder bara att det spridit sig globalt, inte att det är en farlig sjukdom.

Enligt en forskare på SVT igår så var swinefluen svagare än de normala influenserna. 110.000.000 invånare i Mex och 7 bekräftade döda, den vanliga i Sverige tog 2000liv förra året.

Här finns ingen panik :)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Pandemi betyder bara att det spridit sig globalt, inte att det är en farlig sjukdom.

Enligt en forskare på SVT igår så var swinefluen svagare än de normala influenserna. 110.000.000 invånare i Mex och 7 bekräftade döda, den vanliga i Sverige tog 2000liv förra året.

Här finns ingen panik :)

Tack för redigeringen. Du har rätt!

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
En kompis jobbar på en offshorebåt i Gulfen, det kom ett gäng nytt folk ombord som flög via mexico city. De går nu och snörvlar, mår allmänt kasst. Det är visst ganska tryckt stämning ombord nu. :hihi

Kan tänka mig det. Vi gjorde vår sista vecka i Mexico förra veckan. Nu är vi i tråk-Alaska.
Star Princess som vi låg samtidigt med i L.A. med var planerade för åtminstonde en vecka till på Mexicanska rivieran. Den här resan gör de tydligen istället L.A.-sjön-sjön-sjön-sjön-sjön-sjön-L.A. :hihi

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
det börjar arta sig :banana

snart finns det jobb åt alla och oljan kommer räcka dubbelt så länge!!!

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
det börjar arta sig :banana

snart finns det jobb åt alla och oljan kommer räcka dubbelt så länge!!!
Får man tro spelet Pandemic kommer det lilla äckel-landet Madagaskar alltid att vara fritt från smitta och sedan rädda hela världen. :fakta

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Fan, jag åt Mexicana-soppa i går, kommer jag att dö nu?
Nu förstår jag varför grannen gav mig ett recept på Mexikansk lasange härom dagen. Jag har allt sett hans trånande blickar efter min ena parkeringsplats...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu förstår jag varför grannen gav mig ett recept på Mexikansk lasange härom dagen. Jag har allt sett hans trånande blickar efter min ena parkeringsplats...

Moahaha...

Ingick Dansk Kyckling i receptet så kan du vara säker på att han har lagt handpenning på en till bil!

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield