blacktriple
Har två Aprilior!
Jag var i Mexico så sent som för en vecka sen. Känner mig lite snorig idag...
Bluff! Ingen åker till Mexico frivilligt!Jag var i Mexico så sent som för en vecka sen. Känner mig lite snorig idag...
Kaffet är klart när du kommer!
Jo, närheten till "kontinenten" har sina nackdelar, men man ska inte förakta billigt öl heller!
Jag tror inte vi ska förakta den här svininfluensan heller. För vid tidigare epidemier kan man utläsa att barn och äldre är potentiella dödsoffer, men det kan man inte med Pandemi. De botemedel som finns idag används till djuret vid benämning gris och detta håller man på och konvertera för att kunna använda till djuret Homo sapiens sapiens...vilket tar ca tre månader.
Pandemi betyder bara att det spridit sig globalt, inte att det är en farlig sjukdom.
Enligt en forskare på SVT igår så var swinefluen svagare än de normala influenserna. 110.000.000 invånare i Mex och 7 bekräftade döda, den vanliga i Sverige tog 2000liv förra året.
Här finns ingen panik
Bluff! Ingen åker till Mexico frivilligt!
Jag var i Mexico så sent som för en vecka sen. Känner mig lite snorig idag...
En kompis jobbar på en offshorebåt i Gulfen, det kom ett gäng nytt folk ombord som flög via mexico city. De går nu och snörvlar, mår allmänt kasst. Det är visst ganska tryckt stämning ombord nu.
Får man tro spelet Pandemic kommer det lilla äckel-landet Madagaskar alltid att vara fritt från smitta och sedan rädda hela världen.det börjar arta sig
snart finns det jobb åt alla och oljan kommer räcka dubbelt så länge!!!
Nu förstår jag varför grannen gav mig ett recept på Mexikansk lasange härom dagen. Jag har allt sett hans trånande blickar efter min ena parkeringsplats...Fan, jag åt Mexicana-soppa i går, kommer jag att dö nu?
Nu förstår jag varför grannen gav mig ett recept på Mexikansk lasange härom dagen. Jag har allt sett hans trånande blickar efter min ena parkeringsplats...
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|