Josafan skrev:Udda: som jag saknar deo till: Massimo Dutti -Absolute, måste fixa deo och ny av denna, udda doft av ceder o trä, unik, man känner sig inte som alla andra i den, den finns ju iofs bara i Massimo butiker så det kan man ju tänka sig, ngn som vet var det finns Massimo butik i Skåne? Den i hbg, är stängd?
/F
Nursey skrev:Massimo Dutti affär har just öppnat i Dublin bredvid mitt hus istortsett..skall jag inhandla o skicka??![]()
Mikael Niemi skrev:Knapsu, ordet är tornedalsfinskt och betyder kärringaktigt, alltså något som bara kvinnor håller på med.Vissa sysslor är i grunden knapsu och ska alltså undvikas av män. Dit hör gardinbyte, stickning, mattvävning, handmjölkning, blomvattning och liknande. Andra sysslor är lika definitivt manliga såsom trädfällning, älgjakt, knuttimring, flottning och dansbaneslagsmål. Sedan gammalt har världen varit tudelad, alla har vetat vad som gällt. Motorer är till exempel manliga. Bränsledrivna motorer är mer manliga än elektriska. Bilar, snöskotrar och motorsågar är alltså inte knapsu.
Alla killar i bigbrother utom en som är raggare från vischanEsquire skrev:Parfym?![]()
Oroväckande många killar som svarat i den här tråden...
Kör med Lacoste....osäker om det är "In style" eller "In play".Pr0bz skrev:Hej jag undrar vad ni använder er av för parfymer.
Skriv gärna hur den luktar och varför ni använder just den =)
Själv kör jag Jean Paul,
Den luktar hett när man ska ligga o mysa o bruden blir riktigt het på än =)
Aja ni kanske kan förklara bättre o ge tips på heta parfymer.
Tror inte jag är med riktigt....varför inte parfym?Esquire skrev:Parfym?![]()
Oroväckande många killar som svarat i den här tråden...
Så sant....och snart blir alla kossor heliga oxå, nää jag håller mig från att lukta lada tills jag absolut måste.Oddjob skrev:Alla killar i bigbrother utom en som är raggare från vischan
... sminkar sig.
(100% sant, DET är oroväckande)
Higher Energy is the shit!hållundan skrev:Christian Dior - Higher energy.
southwick skrev:Nyduschade och frascha tjejer gar i alla fall jag igang pa mera an nan som tappat en flaska huvudvark over sig... /Lasse
Blomquist #14 skrev:Higher Energy is the shit!![]()
Tur att inte fler inser det, nu är man ju biff varje gång man rör sig utomhus![]()
Just det, Higher Energy är för mig och Hållundan only för vi verkar vara the shit ute i samhället!Nursey skrev:Men konsten är ju att hitta en parfym som passar en själv.
AXE rOcKaR!!hållundan skrev:Den däringa AXE som säljs på ICA kan slänga sig iväggen.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |