Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
heheh bra fråga. ringer du till en parkeringsvakt så säger han "limma fast den på hojen"
de e fan inte kloka hahahahaha
det finns ju till bilar att klistra på vindrutan men skulle aldrig göra det på min hoj
heheh bra fråga. ringer du till en parkeringsvakt så säger han "limma fast den på hojen"
de e fan inte kloka hahahahaha
det finns ju till bilar att klistra på vindrutan men skulle aldrig göra det på min hoj
hehe nä precis. hojen ska ju för fan vara snygg oxå..
ja de e inte kloka de där p-nissarna
Vissa av dom är lite P-antade
Nu har carpark satt igång djävulen i mig i alla fall.. jag stoppar inte här det e i alla fall klart.
fick svar om min överklagan den lyder så här:
" Med anledning av inskickad skrivelse från Hojbrud vill vi meddela att vi dessvärre inte kan godta din förklaring såsom skäl för avskrivning av ärende.
För att övervakningen skall kunna utföras måste parkeringsbiljetten finnas i fordonet och enlighet med föreskrifterna vara placerad på framrutans insida fullt läsbar uttifrån.
Som förare till fordonet är man skyldig att placera biljetten på ett sätt att densamma är väl synlig utifrån i fordonets framruta under hela parkeringstillfället.
Uppvisande av biljett i efterhand är tyvärr inte skäl för avskrivning av ärendet.
Med hänvisning till vad som ovan nämnts står vårt krav på 300kr kvar. Beloppet emotses inom 10 dagar från detta brevs utskriftsdatum."
E de så jävla dumma att de inte ens kan ta sig tiden att bassera ett brev så det anpassas för motorcykel så jävlar i det ska de få höra detta.
Nästan bud att skriva in till PLUS.
Jag mailade faktiskt SMC igår och fick svar redan idag.. hon tyckte ju precis som vi.. och hon tyckte det va konstigt eftersom till och med SMC uppmanar om att lägga lappen i fickan.
men hon ville gärna ha alla uppgifter och så så skulle hon ringa carpark.
jippy någon som orkar ta tag i det
Rps som e P-bolag där jag bor säjer att man ska lägga lappen i plånboken och skicka in den med en överklagan vid eventuella böter..
Men parkeringen på mobilia e ju till och med gratis.
Mmm och det e precis vad jag har lärt mig och läst. men så sa inte carpark..
Carpark är som sagt väldigt jobbiga att ha och göra med. Det är ett stort företag som har råd att jävlas tillbaka och de har råd med dyra jurister som hjälper dem.
Jag själv har som princip-sak att aldrig parkera på carparks parkeringar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|