Hoztic skrev:Skrik till om du vill ha brevet jag satte upp i trapphuset när jag fick anonyma hot på min hoj!
Lägg upp det här, vill ju också se!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoztic skrev:Skrik till om du vill ha brevet jag satte upp i trapphuset när jag fick anonyma hot på min hoj!
Skönt att veta att polisen har viktiga saker att jobba medChronic skrev:Släng nummerplåten, gå till polisen och säg att ngn snott din plåt, detta hände för 2-3 dagar sedan och du har inte varit hemma.När jag får en P-bot tänker jag inte..satan!!Utan.. VAD KUL det ska bli att dribbla bort polismyndigheten i Hägersten igen.
Zana skrev:Lägg upp det här, vill ju också se!!![]()
X-up skrev:Tragiskt!
Men du, för att få lite plåster på såren så kan du betala in en krona mer än vad beloppet är på boten. Varför?
Jo, då alla inbetalningar sköts med automatik, så kommer det uställda beloppet inte motsvara det inbetalda, alltså får de ett jävla jobb att ta reda på vart kronan kommer från & dessutom betala tillbaka den till dig!![]()
Men du, för att få lite plåster på såren så kan du betala in en krona mer än vad beloppet är på boten. Varför?
Jo, då alla inbetalningar sköts med automatik, så kommer det uställda beloppet inte motsvara det inbetalda, alltså får de ett jävla jobb att ta reda på vart kronan kommer från & dessutom betala tillbaka den till dig!![]()
MiZou skrev:japp...så får det bli!
MiZou skrev:*är så arg att jag kan spricka just nu*
kommer hem från affären och vad hittar jag på hojen, jo en p-bot...jag skrev en tråd för några veckor sen att jag hade klagomål att jag lät på morgonen, vilket jag la av med direkt, rullade iväg hojen och startade den försiktigt och försvann innan ljudvågorna hade hunnit halvvägs till huset. men detta var uppenbarligen inte tillräckligt...
nu fick jag en p-bot pga klagomål, jag har parkerat hojen bakom huset på innergården bakom en "SAND" låda på en yta som är ungefär exakt lika stor som hojen och ingen kan ha velat haft den ytan till något som helst annat...
istället för att den missnöjde har kunnat ta kontakt med mig så har den *censur* valt att ringa parkeringsbolaget som snällt ställt ut en bot istället...
har sån jävla lust att ställa till en scen och nu när jag gick iväg för att flytta den så fick den stå på tomgång väääldigt länge och varvades friskt (jag vet omoget, men ibland när man blir vred så vet man inte vad man ska göra)
jag avskyr värkligen folk som inte kan ta kontakt med en så man kan lösa saker i samförstånd...var bara tvungen att skriva av mig lite och ja, jag vet, detta är inget i jämförelse med att klota eller något annat viktigt, men det var tillräckligt för att få mig grymt jävla förbannad just nu!!!
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning