Party på G?! Officiella Partytråden!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
JoJoman skrev:
Att man kan ha så kul i en taxi, det får vi göra om :tummenupp
*host host*

vet en chaufför som tog sig en funderare när han kom hem efter jobbet i lördags...

...höll på att bli bortgift med en söt tjej :kär

...fick lite olika betalningsförslag, inga valutor jag kände till :rolleyes:

...en riktigt full gubbe halade fram slangen, eller om det fingret, inte helt säker. Det var mörkt och han var innanför en öppen gylf och letade :3freak

...är nu helt säker på att "dach" (stavas!?)-kralle-aktiviteter inte mer är aktuellt. :kocko :)

...mooning i bagaget så det tas foto på bilnummer, rumpa och en ev. chaufför oxå ska tänkas över en gång till. Men de var kul :hihi

...tjejtaxan borde återinföras :D

...fick följa med en full gubbe hem som hade pengarna i sin lgh. :4skrika

jaja, nu räcker det.

Good morning Vietnamn!
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Har i kväll slängt ihop tjugo minuter redigerad film från i lördags! Lär ju bli helkul att kolla på nästa gång vi festar lite!!

:fyllisar :tuttar
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Mark skrev:
..är nu helt säker på att "dach" (stavas!?)-kralle-aktiviteter inte mer är aktuellt. :kocko :)

Lite dachkralle skadar väl aldrig? :confused:

En taxichafför tyckte det var askul när vi gjorde det i Lundbytunneln.
Vi var två och hände på varsin sida. :yoparty
 

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Vill köpa enduro
Idag ska vi ha avskedsfest! :4skrika
vill gärna önska er alla välkomna till St George i Kungälv senare på kvällen för vi lär hamna där en sväng!
:pannkyss
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
*bump*

Gillade den här tråden bättre än den nya! :rolleyes:

Vill tacka alla som följde med mig in i dimman igår/morse. Hade fruktansvärt roligt!
Hoppas vi kan köra en repris snart igen! :tummenupp
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
JONQAS skrev:
*bump*

Gillade den här tråden bättre än den nya! :rolleyes:

Vill tacka alla som följde med mig in i dimman igår/morse. Hade fruktansvärt roligt!
Hoppas vi kan köra en repris snart igen! :tummenupp

Tack ska du ha för en kanonfest! Många trevliga människor och många goda skratt.

Var dock inte lika kul att krypa upp i morse och ge sig iväg till vollebollhallen.
Fan vad det låter högt när bollar studsar. :död Inte heller min lilla skada i lillfingret kändes så mysig när jag skulle spela. Men envis som jag är har jag trotsat baksmälla och ett mycket svullet finger och spelat ändå.

Partyrepris snart igen! :banana
 

Mi-Ni

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600F
JONQAS skrev:
*bump*

Gillade den här tråden bättre än den nya! :rolleyes:

Vill tacka alla som följde med mig in i dimman igår/morse. Hade fruktansvärt roligt!
Hoppas vi kan köra en repris snart igen! :tummenupp

Var ju inte där så länge, men den lilla stund som det blev var himla trevlig. Repris - javisst :yoparty Får hoppas att jag inte ska jobba dagen efter då :huvet
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
SH-flickor å pöjkar!

Kan vi inte dra ihop en regelrätt grillfest snart nu när vi snart går över i sommarmånad :) ? Ni vet, sitta ute å tjöta, käka, dricka å sjunga å dra till varvstopp å lite sånt! Vad säger ni, finns nått intresse eller?

FÖRGÖRAREN :yoparty
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Förgöraren skrev:
SH-flickor å pöjkar!

Kan vi inte dra ihop en regelrätt grillfest snart nu när vi snart går över i sommarmånad :) ? Ni vet, sitta ute å tjöta, käka, dricka å sjunga å dra till varvstopp å lite sånt! Vad säger ni, finns nått intresse eller?

FÖRGÖRAREN :yoparty
Det tycker jag låter som en kanon ide!

Kanske kan vi slå ihop det med invigningen av det nya garaget ?? Hade ju vart kul :banana

När? när? när? :hoppa
 

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Det tycker jag låter som en kanon ide!

Kanske kan vi slå ihop det med invigningen av det nya garaget ?? Hade ju vart kul :banana

När? när? när? :hoppa

Ja, det låter kul! Nån som har förslag på var vi kan vara?
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Coola Ola skrev:
Ja, det låter kul! Nån som har förslag på var vi kan vara?

Om ni vill vara i närheten av garaget kan vi grilla hemma hos mig, på gräsmattan utanför mitt (hyres-)hus.
Eller nån som har villa?
Annars finns det en finfin grillplats uppe på Safjället (oxo i närheten av garaget), men då får man gå en bit. Alt tar vi hojarna på löparslingan
:yoparty :kocko
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag tänkte ju annars att vi kunde ha lite party i lokalen innan vi fyller den med värdesaker :) Men grillning i närheten är väl helt ok annars, tycker jag
 

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Jag tänkte ju annars att vi kunde ha lite party i lokalen innan vi fyller den med värdesaker :) Men grillning i närheten är väl helt ok annars, tycker jag

Det blir säkert jättefint i garaget när ni är klara men omgivningarna är inte roligast i gbg direkt. Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då :rolleyes: ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. Men om alla andra vill vara i garaget så är det förstås ok med mig.
 

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Skövde
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
första helgen i juni då tycker jag, helgen som kommer altså.. eftersom jag är ledig då. har vi inte fått garaget då så kan vi ju va nån annanstans. så kan vi ha en garagefest senare :)
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Det blir säkert jättefint i garaget när ni är klara men omgivningarna är inte roligast i gbg direkt. Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då :rolleyes: ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. Men om alla andra vill vara i garaget så är det förstås ok med mig.
Olas anbud taget :tummenupp

Låter kanon tycker jag! se till å skicka iväg dina föräldrar på en kryssning nu så vi kan ha sommar fest :hihi
Nej, men det hade ju vart kanoners med många sovplatser och stor yta eller?? Vad tycker ni andra??




och Ola inget stlande på 158an på vägen dit nu ;)
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Miss_Orchidee skrev:
Olas anbud taget :tummenupp

Låter kanon tycker jag! se till å skicka iväg dina föräldrar på en kryssning nu så vi kan ha sommar fest :hihi
Nej, men det hade ju vart kanoners med många sovplatser och stor yta eller?? Vad tycker ni andra??




och Ola inget stlande på 158an på vägen dit nu ;)


Ja, låter som en grym ide! Som nödlösning kan du dumpa föräldrarna i min lägenhet så länge där de kan se på krigsfilm tills vi är klara!

FÖRGÖRAREN
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Förgöraren skrev:
Ja, låter som en grym ide! Som nödlösning kan du dumpa föräldrarna i min lägenhet så länge där de kan se på krigsfilm tills vi är klara!

FÖRGÖRAREN
Har du så många krigsfilmer??

(Glöm inte plocka bort "kärleksfilmerna" :hihi )
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top