Party på G?! Officiella Partytråden!

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Miss_Orchidee skrev:
Har du så många krigsfilmer??

(Glöm inte plocka bort "kärleksfilmerna" :hihi )

Har bara krigsfilmer! Fast i Plutonen kan man skönja lite kärlek när en basse dansar med en kvinnlig trästaty!

FÖRGÖRAREN :yoparty
 

Mi-Ni

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600F
Coola Ola skrev:
Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då :rolleyes: ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. .

Gött Ola! Se nu till att fixa det till nästa helg (4/6) när jag inte jobbar, please :Bugar
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Coola Ola skrev:
Det blir säkert jättefint i garaget när ni är klara men omgivningarna är inte roligast i gbg direkt. Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då :rolleyes: ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. Men om alla andra vill vara i garaget så är det förstås ok med mig.



Hur blir det med din "idé" nu då Cooola? :)
 

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Skövde
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Miss_Orchidee skrev:
Ja nu vill vi ha party :yoparty

yapp, se till och få igång lite partyn och grillfester och allt var det är, nu har jag ju tänkt att tilbringa hela min lediga helg i göteborg! :tummenupp ser ju inte ut att bli det ultimata hojåkarvädret heller.. :(
 

Coola Ola

Guest
JONQAS skrev:
Hur blir det med din "idé" nu då Cooola? :)

Ja, jag vet inte om det blev nåt missförstånd men det är alltså inte aktuellt nu till helgen. Idén är fortfarande go men kanske om några veckor eller så.
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Coola Ola skrev:
Ja, jag vet inte om det blev nåt missförstånd men det är alltså inte aktuellt nu till helgen. Idén är fortfarande go men kanske om några veckor eller så.



Nä inget missförstånd från min sida...
Jag tyckte bara inte "idén" skulle bli avglömd bara... så jag man kan säga att jag bara påminde dig igentligen... :)
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
JONQAS skrev:
Nä inget missförstånd från min sida...
Jag tyckte bara inte "idén" skulle bli avglömd bara... så jag man kan säga att jag bara påminde dig igentligen... :)


Men det går väl att ordna en grillfest i helgen ändå? :va Om vädret inte blir alltför uruselt så är det bara att leta upp en lämplig plats. Vi har ju folket, det goda humöret och tändstickor.. :fyllisar

Och det är ju faktiskt låååååånghelg! :banana :banana
 

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Skövde
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Skrutten skrev:
Men det går väl att ordna en grillfest i helgen ändå? :va Om vädret inte blir alltför uruselt så är det bara att leta upp en lämplig plats. Vi har ju folket, det goda humöret och tändstickor.. :fyllisar

Och det är ju faktiskt låååååånghelg! :banana :banana

Väderkartan såg ju faktist lite dyster ut, men det hinner väll ändra sig många ggr innan helgen..

Shit! jag som trodde att det skulle få motsatt efekt, och generera bra väder när jag flyttat ner hojen.. :huvet

edit: glömde några prickar
 
Last edited:

Coola Ola

Guest
JONQAS skrev:
Nä inget missförstånd från min sida...
Jag tyckte bara inte "idén" skulle bli avglömd bara... så jag man kan säga att jag bara påminde dig igentligen... :)

Gött, jag ska inte glömma! :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Kommer att vara frånvarande ett fram till helgen så jag kan lika gärna skriva nu att jag e självklart på för party på lördag ifall det blir någe.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mookie skrev:
Kommer att vara frånvarande ett fram till helgen så jag kan lika gärna skriva nu att jag e självklart på för party på lördag ifall det blir någe.
Ja partaj på lördag hade vart chill! :tummenupp
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Villa Skrutten är alltid öppen för fest. Grillmöjligheter finns om några stora starka män kan tänka sig att ta varsinn machete och slå undan djungeln på baksidan.

Om inte någon har nåt bättre förslag så kan vi säga att det är grillfest hos mig på lördag.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skrutten skrev:
Villa Skrutten är alltid öppen för fest. Grillmöjligheter finns om några stora starka män kan tänka sig att ta varsinn machete och slå undan djungeln på baksidan.

Om inte någon har nåt bättre förslag så kan vi säga att det är grillfest hos mig på lördag.
Gött..
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Mexikanskt!

Yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrriba! :banana

För att skoja till det lite så kör vi mexikanskt tema på lördag.

Heta såser, tequila, sombrero och allt annat som känns rätt i sammanhanget.

Ta med en bit kött och det du vill dricka under kvällen så fixar jag tilltugg. (daggmaskarna till tequilan kan jag oxå ordna :lol )

Vi drar väl igång vid 18-snåret. :fyllisar

/Barbsen
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top