ååå, ja har aldrig vart i grekland... ja kan agera handbagagegojje skrev:bakis bakis bakis
tänkte bara säga hej innan jag drar till grekland ikväll
HEJ!
Miss_Orchidee skrev:Har du så många krigsfilmer??
(Glöm inte plocka bort "kärleksfilmerna" )
Coola Ola skrev:Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. .
Coola Ola skrev:Det blir säkert jättefint i garaget när ni är klara men omgivningarna är inte roligast i gbg direkt. Beroende på när så kanske, kanske att vi kan vara ute hos mina föräldrar (förutsatt att de inte är där då ), lovar att det blir bättre på de flesta sätt förutom avstånd. Stor trädgård, avskiljt och sovplatser för många. Men om alla andra vill vara i garaget så är det förstås ok med mig.
Ja nu vill vi ha partyJONQAS skrev:Hur blir det med din "idé" nu då Cooola?
Miss_Orchidee skrev:Ja nu vill vi ha party
JONQAS skrev:Hur blir det med din "idé" nu då Cooola?
Coola Ola skrev:Ja, jag vet inte om det blev nåt missförstånd men det är alltså inte aktuellt nu till helgen. Idén är fortfarande go men kanske om några veckor eller så.
JONQAS skrev:Nä inget missförstånd från min sida...
Jag tyckte bara inte "idén" skulle bli avglömd bara... så jag man kan säga att jag bara påminde dig igentligen...
Skrutten skrev:Men det går väl att ordna en grillfest i helgen ändå? Om vädret inte blir alltför uruselt så är det bara att leta upp en lämplig plats. Vi har ju folket, det goda humöret och tändstickor..
Och det är ju faktiskt låååååånghelg!
JONQAS skrev:Nä inget missförstånd från min sida...
Jag tyckte bara inte "idén" skulle bli avglömd bara... så jag man kan säga att jag bara påminde dig igentligen...
Ja partaj på lördag hade vart chill!Mookie skrev:Kommer att vara frånvarande ett fram till helgen så jag kan lika gärna skriva nu att jag e självklart på för party på lördag ifall det blir någe.
fan, morsan fyller år på lördag så ja kan som vanligt inte...RWD skrev:Även jag hakar gärna på på lördag
Gött..Skrutten skrev:Villa Skrutten är alltid öppen för fest. Grillmöjligheter finns om några stora starka män kan tänka sig att ta varsinn machete och slå undan djungeln på baksidan.
Om inte någon har nåt bättre förslag så kan vi säga att det är grillfest hos mig på lördag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|