Cathy skrev:
Nu blir jag förvirrad.... Trodde annars siliconade fjortisar skulle vara det ultimata för eran sort, men då finns det kanske undantag.
Eller, det kanske var det som var problemet, att det var antingen eller?
flinga skrev:Nattens stora fråga är om det kommer att tillagas våfflor med hallonsylt å grädde på Modulatorsgatan.
flinga skrev:Nattens stora fråga är om det kommer att tillagas våfflor med hallonsylt å grädde på Modulatorsgatan.
Cathy skrev:Fixar dom hemkörning? Guuuuud va gott det låter, precis vad en sargad Cathy behöver i nattatimmen!
flinga skrev:Synd att jag inte visste.
Jag kunde ju tagit rundan om Älvängen oxå.
flinga skrev:Synd att jag inte visste.
Jag kunde ju tagit rundan om Älvängen oxå.
Mark skrev:Ja men. Älvngen! Vad är det i dagens läge?
(Puss cathy. Mookie)
non-stop skrev:Ööööööh har ni fest eller?!
Skrutten skrev:Alltid fest! Vart håller du hus?
Ja, ingen pratade med nån. musiken va kass och de blev inga hångelbilder. FFFIIIIFFAAAAAAANNN förstår din besvikelseCoola Ola skrev:Nä, festen sög. Alla som var där var fula och tråkiga.
Marks granne plus kompisar tog iaf kvällens pris i skumhet.
Mark skrev:Tack alla ni som kom!
Jag hade en kanonkväll!
Kul att nya ansikten dök upp oxå!
Kvarglömt:
Ett paraply
En skinnjacka
Men inga öl
EDIT: Jag kan vittna om att det gräddades våfflor. Hela bänken vid micron är full av bevismaterial. dags att börja städa bort dom samt ett och annat popcorn
Mookie skrev:Fel och fel. Killen är kung med våffeljärnet.
Mark skrev:
EDIT: Jag kan vittna om att det gräddades våfflor. Hela bänken vid micron är full av bevismaterial. dags att börja städa bort dom samt ett och annat popcorn
Hehe, man skulle kunna tro detta men ej! Jag e inte intresserad av att träffa en brud som säger "jag vet inte vad jag vill i mitt liv, kanske resa lite först sedan plugga" Det är fan det kassaste som finns när man som jag e klar med skolan, tjänar pengar och vill ha ett normalt liv. Jag vill göra karriär inte sitta med en flummig tjej som ska plugga och därmed inte kan följa med när jag drar utomlands och jobbar!! Been there done that!!!Cathy skrev:
Nu blir jag förvirrad.... Trodde annars siliconade fjortisar skulle vara det ultimata för eran sort, men då finns det kanske undantag.
Eller, det kanske var det som var problemet, att det var antingen eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|