Party på G?! Officiella Partytråden!

Tjena hallå!!!
Har du aldrig hört anamma förr eller?! :va
Tror det är världens bästa band eller nåt...
Bara så du vet har du missat dom bra låtasrna... :7peta

Party party!! :cpparty

Idag mellan 16 och 17 kommer jag, barbs, hultan, jonqas samt 2 sh-utomstående att banka bitchvolleyboll här i Högsbo. Efter denna ölande aktivitet kommer vi att besitta min lya för att bättra på ölandet ihop med fler som möter upp runt 19-20!

Känner du dig ölasugen är det bara att höra av sig!

Marky Sparky

0730 36 28 85

PS: Det vädret borde vara så ovanligt att det blev fridlyst!

Mark skrev:

Idag mellan 16 och 17 kommer jag, barbs, hultan, jonqas samt 2 sh-utomstående att banka bitchvolleyboll här i Högsbo. Efter denna ölande aktivitet kommer vi att besitta min lya för att bättra på ölandet ihop med fler som möter upp runt 19-20!

Marky Sparky

0730 36 28 85

Åsså Hannah förstås :7peta

Mark skrev:

Marky Sparky

0730 36 28 85

Jag er kanske klar...... :banana LOVE 2 DANCE & :fyllisar

Då var partyt igång igen! :fyllisar

Mycket trevlig volleybollmatch som inledning. Kommer dock att rensa sand från kroppen närmsta veckan kan jag tänka :rolleyes:

Nu går vi ut hårt och ööööööööööööööökar! :banana

Skrutten skrev:

Mycket trevlig volleybollmatch som inledning. Kommer dock att rensa sand från kroppen närmsta veckan kan jag tänka :rolleyes:

Hmmm, det där partyt tar väl egentligen aldrig slut? Det bara tappar farten emellanåt.

Mookie skrev:
Hmmm, det där partyt tar väl egentligen aldrig slut? Det bara tappar farten emellanåt.

Hahahaha! :D
fy fan vad klockrent!! årets citat? Själv skall jag försöka festa till det med en pizza....om jag orkar... :död

öla lite för mig med gott folk!

bagerah skrev:
Hahahaha! :D
fy fan vad klockrent!! årets citat? Själv skall jag försöka festa till det med en pizza....om jag orkar... :död

öla lite för mig med gott folk!
Så det e inte bara jag som tankar på idag:)
Vart ska man gå? Min polare, hon säger att på Lounge så e brudarna hur siliconade som helst :Bugar Så det e kanske dit man ska? :D Nivå e apkass, var där förra helgen och det sög elefantba**e...bara en massa fjortisar.

Skrutten skrev:

Ööööööh har ni fest eller?!

Mingves skrev:
Vart ska man gå? Min polare, hon säger att på Lounge så e brudarna hur siliconade som helst :Bugar Så det e kanske dit man ska? :D Nivå e apkass, var där förra helgen och det sög elefantba**e...bara en massa fjortisar.
Med min erfarenhet så är ovanstående helt det motsatta. Nivå med sina åttahundraåttioåtta dansgolv kanon!!!

Men de är ju bara min två pengar....

Mingves skrev:

:confused: :va

Nu blir jag förvirrad.... Trodde annars siliconade fjortisar skulle vara det ultimata för eran sort, men då finns det kanske undantag. :rolleyes:

Eller, det kanske var det som var problemet, att det var antingen eller? :3freak :hihi

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick