Party på G?! Officiella Partytråden!

Tjena hallå!!!
Har du aldrig hört anamma förr eller?! :va
Tror det är världens bästa band eller nåt...
Bara så du vet har du missat dom bra låtasrna... :7peta

Party party!! :cpparty

Idag mellan 16 och 17 kommer jag, barbs, hultan, jonqas samt 2 sh-utomstående att banka bitchvolleyboll här i Högsbo. Efter denna ölande aktivitet kommer vi att besitta min lya för att bättra på ölandet ihop med fler som möter upp runt 19-20!

Känner du dig ölasugen är det bara att höra av sig!

Marky Sparky

0730 36 28 85

PS: Det vädret borde vara så ovanligt att det blev fridlyst!

Mark skrev:

Idag mellan 16 och 17 kommer jag, barbs, hultan, jonqas samt 2 sh-utomstående att banka bitchvolleyboll här i Högsbo. Efter denna ölande aktivitet kommer vi att besitta min lya för att bättra på ölandet ihop med fler som möter upp runt 19-20!

Marky Sparky

0730 36 28 85

Åsså Hannah förstås :7peta

Mark skrev:

Marky Sparky

0730 36 28 85

Jag er kanske klar...... :banana LOVE 2 DANCE & :fyllisar

Då var partyt igång igen! :fyllisar

Mycket trevlig volleybollmatch som inledning. Kommer dock att rensa sand från kroppen närmsta veckan kan jag tänka :rolleyes:

Nu går vi ut hårt och ööööööööööööööökar! :banana

Skrutten skrev:

Mycket trevlig volleybollmatch som inledning. Kommer dock att rensa sand från kroppen närmsta veckan kan jag tänka :rolleyes:

Hmmm, det där partyt tar väl egentligen aldrig slut? Det bara tappar farten emellanåt.

Mookie skrev:
Hmmm, det där partyt tar väl egentligen aldrig slut? Det bara tappar farten emellanåt.

Hahahaha! :D
fy fan vad klockrent!! årets citat? Själv skall jag försöka festa till det med en pizza....om jag orkar... :död

öla lite för mig med gott folk!

bagerah skrev:
Hahahaha! :D
fy fan vad klockrent!! årets citat? Själv skall jag försöka festa till det med en pizza....om jag orkar... :död

öla lite för mig med gott folk!
Så det e inte bara jag som tankar på idag:)
Vart ska man gå? Min polare, hon säger att på Lounge så e brudarna hur siliconade som helst :Bugar Så det e kanske dit man ska? :D Nivå e apkass, var där förra helgen och det sög elefantba**e...bara en massa fjortisar.

Skrutten skrev:

Ööööööh har ni fest eller?!

Mingves skrev:
Vart ska man gå? Min polare, hon säger att på Lounge så e brudarna hur siliconade som helst :Bugar Så det e kanske dit man ska? :D Nivå e apkass, var där förra helgen och det sög elefantba**e...bara en massa fjortisar.
Med min erfarenhet så är ovanstående helt det motsatta. Nivå med sina åttahundraåttioåtta dansgolv kanon!!!

Men de är ju bara min två pengar....

Mingves skrev:

:confused: :va

Nu blir jag förvirrad.... Trodde annars siliconade fjortisar skulle vara det ultimata för eran sort, men då finns det kanske undantag. :rolleyes:

Eller, det kanske var det som var problemet, att det var antingen eller? :3freak :hihi

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick