liljekvist
www.mxwheel.se
Fan att jag missa detta... Fast det är inte många hojrider som man minns ändå...Cathy skrev:Cathy fuskar aldrig
Har (tyvärr) vittnen till detta....
Fan att jag missa detta... Fast det är inte många hojrider som man minns ändå...Cathy skrev:Cathy fuskar aldrig
Har (tyvärr) vittnen till detta....
Yeah!!Monster tjejen skrev:Oktoberfest
Vi är några som tänkte boka bord på Kajskul 8 den 8/10 och tyckte det skulle vara kul om vi blev fler SH:are denna afton.
Mer info: www.kajskjul8.se
Vill ni vara med så skriv upp er snarast så vi vet hur många som vi skall boka plats för.
1. Mi-Ni
2. Jojoman
3. Skrutten
4. Yamaha farfar
5. Monster tjejen
6. General E
6. General EMonster tjejen skrev:Oktoberfest
Vi är några som tänkte boka bord på Kajskul 8 den 8/10 och tyckte det skulle vara kul om vi blev fler SH:are denna afton.
Vill ni vara med så skriv upp er snarast så vi vet hur många som vi skall boka plats för.
1. Mi-Ni
2. Jojoman
3. Skrutten
4. Yamaha farfar
5. Monster tjejen
Monster tjejen skrev:Oktoberfest
Skrutten skrev:För att röra till det lite...
Ett alternativ till Kajskjul 8 är Henriksbergs restauranger.
Oktobierfest ett par hundralappar billigare och utan Kurt Olsson!
Henriksberg
Yamaha farfar skrev:Jag och Emma instämmer med skrutten... känner att vi inte har mycket pengar över efter att ha tagit på mig spenderar byxorna och köpte ett hus, så ett billigare ställe plus att man slipper Kurtan låter toppen för oss!
Skrutten skrev:För att röra till det lite...
Ett alternativ till Kajskjul 8 är Henriksbergs restauranger.
Oktobierfest ett par hundralappar billigare och utan Kurt Olsson!
Henriksberg
ja, OM jag inte ska till mr J så låter de kul!Monster tjejen skrev:Kanske inte så mycket party men vad sägs om att åka till Åby på Torsdag och spela/kolla på trav!
(Sedan är det väl kanske en vinst som säger om det blir party eller inte)
Låter det intressant?
Mi-Ni skrev:Oktoberfest
Stulen idéMonster tjejen skrev:Kanske inte så mycket party men vad sägs om att åka till Åby på Torsdag och spela/kolla på trav!
(Sedan är det väl kanske en vinst som säger om det blir party eller inte)
Låter det intressant?
Hultan skrev:Stulen idé
Hehe, ta det inte så hårt lilla fröken, kom inte heller ihåg om jag sagt det till dig, spånat på idén har jag dock gjort med nån, roligt tror jag det kan vara!Monster tjejen skrev:Jag diskuterade detta med min moster förra veckan så då måste jag ha stulit det ifrån henne för ifrån någon annan har jag inte hört det ( sorry jag har även diskuterat det med skrutten) Jag skall inte göra om detta!
Hultan skrev:Hehe, ta det inte så hårt lilla fröken, kom inte heller ihåg om jag sagt det till dig, spånat på idén har jag dock gjort med nån, roligt tror jag det kan vara!
Ja för fan, vet inte hur mitt jobb ser ut just nu, men visst, kanske det kanske!Monster tjejen skrev:Det låg mycket ironi bakom mitt meddelande!!
Är du på fortfarande på då??
det känns nästan som om man kan skita i det om det regnar på torsdag... annars är det ju ett bra exempel för en annorlunda torsdags fika!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|