Mary skrev:Om någon undrar var vi är så är vi på Diamond Dogs från och med nu om en stund
Det låter tryggt...
Kanske ansluter om stället finns kvar.
Mary skrev:Om någon undrar var vi är så är vi på Diamond Dogs från och med nu om en stund
grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahahaGottis skrev:Vi tänker sitta hemma hos mej ikväll och dricka lite bärs hör av er om ni vill komma upp
blir utgång senare om ni har tur så kanske det finns lite tårta kvar vi har två födelsebarn här
KTM Factory Rider skrev:grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahaha
Majoren skrev:Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden
Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.
Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gäster Gärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster
Så vart skall jag ta dom?
Majoren skrev:Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden
Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.
Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gäster Gärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster
Så vart skall jag ta dom?
Majoren skrev:Jag är 24 dom andra är mellan 29-33. Pallace går bort då tror jag?
Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.
Det är lördag som gäller.
Fler tips
Majoren skrev:Jag är 24 dom andra är mellan 29-33. Pallace går bort då tror jag?
Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.
Det är lördag som gäller.
Fler tips
Mary skrev:Nu ska vi till Diamods Dogs om nån mer skulle va sugen så ses vi!
Mary skrev:Nu ska vi till Diamods Dogs om nån mer skulle va sugen så ses vi!
Skrutten skrev:Barbs, Emma och Christian är oxå på väg!
Långa farbron skrev:Gör om min ekvation lite.
soffa+öl+cp-knä+radioseven.se= tokparty.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|