Party på G?! Officiella Partytråden!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Vi tänker sitta hemma hos mej ikväll och dricka lite bärs hör av er om ni vill komma upp :fyllisar

blir utgång senare om ni har tur så kanske det finns lite tårta kvar vi har två födelsebarn här :födelseda

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Gottis skrev:
Vi tänker sitta hemma hos mej ikväll och dricka lite bärs hör av er om ni vill komma upp :fyllisar

blir utgång senare om ni har tur så kanske det finns lite tårta kvar vi har två födelsebarn här :födelseda
grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahaha

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
KTM Factory Rider skrev:
grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahaha

hahaha Inet jag som fyller uatn C_K och tjejens bästa kompis :fyllisar ring mej iställe och kom upp 0735076012

Majoren

Torpedmatros
Gick med
1 Dec 2004
Hoj
VFR800A 2005
Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden :banana

Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.

Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gäster :confused: Gärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster :D

Så vart skall jag ta dom?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Majoren skrev:
Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden :banana

Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.

Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gäster :confused: Gärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster :D

Hur gammla är dom då ?

Fredag eller Lördag?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Valand funkar ju 99 kr för inträde och buffe med öl o vin på fredag och lördag om jag inte är helt ute och cyklar annars är väl Hard rock ett alt :)

leffe6

Pappa till 2
Gick med
31 May 2005
Hoj
Cbr-xx
Majoren skrev:
Hopp hopp!

PALACE!

Majoren

Torpedmatros
Gick med
1 Dec 2004
Hoj
VFR800A 2005
Jag är 24 dom andra är mellan 29-33. Pallace går bort då tror jag?

Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.

Det är lördag som gäller.

Fler tips :tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Majoren skrev:

Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.

Ge dig:)

Hardrock är äckligt när det kommer till maten,jag och Lartes från forumet var där och käkade.
När han skär i sin hamburgare så ligger det en snygg tillskuren bit disktrasa i den.

Sen har jag två kamrater som dom lyckats slarva bort bordsbokningar och strula till överenskommna priser för.

I deras ålder är det Deep som gäller.

Last edited:

Gurra

Jag rullar ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW M3 -03
Majoren skrev:

Börja på Oleary's med några bira o en fet burgare, sen tar ni Bers'å'Bar som ett pitstop, avsluta det hela på Excet = klockren kväll :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Mary skrev:
Nu ska vi till Diamods Dogs om nån mer skulle va sugen så ses vi!
:öl

fan också själv sitter man hos tjejen i alingsås just nu hmm udra om man ska skita i det här och åka hem till stan o dricka öl iställe :fyllisar

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Skrutten skrev:
Barbs, Emma och Christian är oxå på väg!
:fyllisar

finns det ingen som kan komma och hålla mig sällskap istället medans jag kör sliskig slaskig kulturell musikal?!

Jag vill också rajja!!! :6surkart :6surkart :6surkart

imorgon skall i alla fall jag reseta kropp och knopp med en redig tuting i varje ben... dvs 206 eller 208 st eller vad fan man nu har i kroppen!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Långa farbron skrev:
Gör om min ekvation lite.

soffa+öl+cp-knä+radioseven.se= tokparty.

Eller var det

soffa+öl+cp-knä+radioseven.se= (56,91 inlägg per dag) på Bukefalos :3freak

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...