Party på G?! Officiella Partytråden!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Ikväll blir det party:yoparty
Inhandlat 20öl/blanddrycker som jag mestadels tänkte bjuda flickor på ikväll.
Ska på avskedsfest hos kompisen, kommer bli överfullt med folk:)
Grejen är den att de flesta inte dricker så mycket/alls. Då många är religiösa osv:rolleyes:

Men jag ska dricka en massa bärs och mestadels J&B och visa de hur man partajar på riktigt:yoparty

Har blivit lovad en massa vackra flickor, annars jävlar:mad: ;)

Ska även försöka dra med mig de ut till stan i natt. Får se hur det blir med den saken..

Ut och ha skoj ikväll grabbar och flickor!:slicka

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Fan att man ska köra dit.. Vill ju börja dricka nu.. Åhh, fan på vilket partyhumör jag är:yoparty

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Får du inte till det ikväll Rash så kommer jag seriöst börja fundera på att säga upp bekantskapen med dig, risken finns ju att det är mig du är kär i :tomten. Du är visserligen söt men jag gillar ju som sagt :tuttar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ni två är ju som knoll och tott eller kuk och pung... ni hänger vid varandras sida...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2368833 Får du inte till det ikväll Rash så kommer jag seriöst börja fundera på att säga upp bekantskapen med dig, risken finns ju att det är mig du är kär i :tomten. Du är visserligen söt men jag gillar ju som sagt :tuttar.

Va?? Första gången man träffar damerna är ju sällan man får till något. Speciellt om man har gemensamma vänner..;) Fast jag hoppas ju;)

Lyssnar på Benassi Bros - Castaway nu:yoparty

Alming skrev:
2368889 Ni två är ju som knoll och tott eller kuk och pung... ni hänger vid varandras sida...

Pinky är min ständiga vapendragare och jag är hans;)
Allt började med att jag pm:ade honom och frågade för en månad sedan eller så om han skulle med ut och åka lite hoj..

Vi har väl ganska lätt att komma överens med folk då båda är sociala och gillar att prata.. Sen att han är kort och söt gör inte saken sämre:D ;)

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Se där ja!
Lika barn leka bäst?

Ha så svinskoj ikväll! Skall förhoppningsvis ut och köra lite enduro i söve imon, så kvällen blir lugn idag tror jag...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Mmmmmm, finskor:slicka
Blev inget på festen.. De vackra flickorna där drack inget och skulle köra:mad: Snacka om dålig planering..:mad:
Iallafall så delade vi broderligt på min dricka, J&B:n var det bara lite kvar i. Så den drog jag med mig ut.. Fick nästan dricka upp den helt, då två poliser stoppa mig och kompisen :lol:

Trevliga som fan var de, men jag bad de ändå hälla ut det sista framför mig, så de inte drack upp det själva:D

Mötte upp några polare. Gick vidare till Dancing Dingo och ägde stället;)
Hade en blond söt sak på G, snodde henne från några mörkhyade som sedan blängde på mig hela kvällen:hihi
Hon försvann när jag var på toa.. Orka leta/vänta, hitta en söt liten finsk brunett:tummenupp

Trodde att hon och hennes polare var 18-19 först, men de var 24 :shock: Träffar väl upp henne ikväll igen:tuttar

Party on gubbs!:yoparty

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Det blir aldrig som man tänkt sig...

Jag skulle INTE ut igår. Men det sket ju sig. Började med billig öl på diamond dogs, och där var man ett bra tag. Mycket folk där, många fina flickor, men D blev inget. Gick ju inte att prata där.
Sen var det vidare, kolla tälten lite, och tillslut fastnade vi på Chez Amis, coh det blev mer billig öl....

Sen gick jag hem till Tuve. ensam.
Jag skall tydligen ha förfest ikväll, så jag får väl gå ut ikväll igen!:yoparty :yoparty

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Skulle egentligen till Halmstad idag med en polare. Han hade fyra flickor där nere som han ville dela med sig av..:)
Men blir inget med det, varför åka långt för ett pök när man kan få det här?:D
Så ikväll blir det Miami Vice och hemgång tidigt.. Ska köra till Östersund imorn eftermiddag/kväll:näsblod

FAN om jag råkar börja partaja.. Har ju så jävla lätt att komma in i feststämning..

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Rash skrev:
2370652 Skulle egentligen till Halmstad idag med en polare. Han hade fyra flickor där nere som han ville dela med sig av..:)
Men blir inget med det, varför åka långt för ett pök när man kan få det här?:D
Så ikväll blir det Miami Vice och hemgång tidigt.. Ska köra till Östersund imorn eftermiddag/kväll:näsblod

FAN om jag råkar börja partaja.. Har ju så jävla lätt att komma in i feststämning..

Jag vill med åka till Östersund!!! Vad skall du göra där?
Hade jag inte jobbat nu, så hade jag tvingat dig att låta mig köra med!
100 mil, det är en bit det...

Men jag får vl ta tåget dit om ett tag istället...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Alming skrev:
2370670 Jag vill med åka till Östersund!!! Vad skall du göra där?
Hade jag inte jobbat nu, så hade jag tvingat dig att låta mig köra med!
100 mil, det är en bit det...

Men jag får vl ta tåget dit om ett tag istället...

Kompis + fru flyttar dit för att plugga. De har hyrt en lättlastbil som jag ska köra ner sen.. Så det är tyvärr bara tre platser. Annars hade det självklart kunnat gå att ordna..

Om jag hade fått headbanga dig med Stor-Rash då dvs..;)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
D är lugnt!
Skall ta mig upp dit i slutet av månaden. Fin stad det där, din kompis kommer nog trivas!

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Jessan skrev:
2371948 WTF! Är alla ute eller är ni bara tråkiga?

Ute, och tråkig? Satt redan på Chez Amis sedan ett tag tillbaka när du frågade :p
Hade dock en mycket trevlig förfest hemma innan.
Kom hem för några timmar sen känns det som :p:yoparty

Ska ta en sväng hoj ikväll, ska övertyga en tjejpolare om hur ruskigt kul det är att åka hoj! (kan ju försöka omvända dem, en i taget haha)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Pinky skrev:
2373990 Hur blev det mellan Pysch och Jessan inatt :tuttar?

:tungan
Eftersom han var hemma och jag var ute på stan och snurrade så blev det inte så mycket.

Alming skrev:
2372484 Ute, och tråkig? Satt redan på Chez Amis sedan ett tag tillbaka när du frågade :p
Hade dock en mycket trevlig förfest hemma innan.
Kom hem för några timmar sen känns det som :p:yoparty

Ska ta en sväng hoj ikväll, ska övertyga en tjejpolare om hur ruskigt kul det är att åka hoj! (kan ju försöka omvända dem, en i taget haha)

En kompis lånade min hjälm, jacka mm i fredags för att prova på att åka en sväng med en kille. Hon tyckte att det var hur kul som helst :yoparty

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...