Jag ska ut och träffa en flicka på trägårn. Är väl där vid 24, ska bara lägga mig och vila inför natten först
Kör bil, så jag kommer att vara nykter, men flickan ska dricka
Igårkväll var superkul
Vi hade fackfest och skulle festa upp alla pengar som vi hade kvar i fackkassan då företaget ska lägga ner.. Närmare 20papp. Fan va mycket öl/cider/vin/sprit det fanns
Hade ju tänkt att ge fan i att dricka då jag skulle till vad som skulle visa sig vara den sämsta bilträff/utställning jag vart på. Vallåkra....
Men jag slapp köra och parkerade hojen. Bara att festa på=)
Lurade Pinky till Kungsbacka
Och den söte jäveln kom
Förfestade på mitt jobb och drog vidare till krogen. På vägen in så skulle en ca 45årig arbetskamrat (dam) hänga med oss in till stan.
Fick numret till hennes 18-åriga dotter
Synd att hon var skank
Nåja, trevlig var hon iallafall. Tjöta lite när hon kom för att hämta sin morsa när krogen stängde..
När jag tjöta med henne så träffade jag ett gammal ragg (som jag inte fått till det med). Fan ta det flickan, så förbannat vacker.
Försökte charmera henne, skratta gott gjorde hon iallafall
Efter en avskild romantisk sång från mig till henne och några små pussar så sa vi hejdå.. Bjuder väl ut henne på middag nästa vecka när jag har råd med brudar igen.
Pinky insisterade att vi skulle ta taxi hem till Mölnad... Nåja, hitta en flicka som ville åka med oss en bit. Åhh dessa 18-åringar...
Trevlig som fan var hon och självklart vacker/söt (minns inte vilket), inte skulle väl jag stöta på skanks?
Fick iallafall numret. Visst, få ett nummer betyder inte mycket, men det är en start
Funkar det inte med den andre äldre brunetten med de ljuvliga bruna ögonen så blir det nog dennes tur att få känna på lite manlove..
Men först och främst ska jag tänka på sista natten med nuvarande dejt. Hon åker imorn så det blir sista natten med henne=(
Party on pojkar och flickor