Party på G?! Officiella Partytråden!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Alming skrev:
2372484 Ute, och tråkig? Satt redan på Chez Amis sedan ett tag tillbaka när du frågade :p
Hade dock en mycket trevlig förfest hemma innan.
Kom hem för några timmar sen känns det som :p:yoparty

Ska ta en sväng hoj ikväll, ska övertyga en tjejpolare om hur ruskigt kul det är att åka hoj! (kan ju försöka omvända dem, en i taget haha)

Var du på Chez Amis i lördags? Blev inget grovpökande mellan mig och dejten då det visade sig att hon var kattallergiker:crash
Ska träffa henne nästa vecka hos henne istället:slicka

Otillfredsställd gick jag ut för att möta upp mina polare som var där. Självklart ap-packade och inte kontaktbara med världen.. Så där kul när man själv körde.. Bahh, hade du sagt att du var där hade jag ju kunnat hälsa på dig;)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ja vafan, det var riktigt synd. Vi satt ju där tills de stängde :p
Först satt vi ute, men sen regnade det så vi gick in vid 2 tiden... :tuttar
var där, med tjejen som jag hade med mig bak dagen efter.

Vi får ta det en annan gång!
Skall väl ut på stan igen om ett tag, dock ej nästa helg då det blir 50-kalas mm... Och det lär väl räcka haha!

OK, åkturen då? Jo det var kul, men vädret var ju inte det bästa, så jag körde ju värre än en mes med flickan bak på... lite tråkigt, men hon var nöjd iaf tror jag, för jag erbjöd henne en ny tur om vädret blir bättre, så hon får åka på riktigt :D Och det tackade hon absolut INTE nej till :D

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Nej, inte idag. Imorgon. 50årsfest!!!!! skönt att jag själv har 28 år kvar till min egen.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
va Händer ikväll foks..jag är lite party sugen

skriv i tråden så kör vi lite för party hemma hos mej ikväll sen blir det stan :öl

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag ska ut och träffa en flicka på trägårn. Är väl där vid 24, ska bara lägga mig och vila inför natten först:slicka
Kör bil, så jag kommer att vara nykter, men flickan ska dricka:yoparty

Igårkväll var superkul:tummenupp Vi hade fackfest och skulle festa upp alla pengar som vi hade kvar i fackkassan då företaget ska lägga ner.. Närmare 20papp. Fan va mycket öl/cider/vin/sprit det fanns:näsblod
Hade ju tänkt att ge fan i att dricka då jag skulle till vad som skulle visa sig vara den sämsta bilträff/utställning jag vart på. Vallåkra....
Men jag slapp köra och parkerade hojen. Bara att festa på=)

Lurade Pinky till Kungsbacka:D Och den söte jäveln kom:tummenupp
Förfestade på mitt jobb och drog vidare till krogen. På vägen in så skulle en ca 45årig arbetskamrat (dam) hänga med oss in till stan.
Fick numret till hennes 18-åriga dotter:jisses Synd att hon var skank:crash
Nåja, trevlig var hon iallafall. Tjöta lite när hon kom för att hämta sin morsa när krogen stängde..
När jag tjöta med henne så träffade jag ett gammal ragg (som jag inte fått till det med). Fan ta det flickan, så förbannat vacker.
Försökte charmera henne, skratta gott gjorde hon iallafall:tummenupp
Efter en avskild romantisk sång från mig till henne och några små pussar så sa vi hejdå.. Bjuder väl ut henne på middag nästa vecka när jag har råd med brudar igen.

Pinky insisterade att vi skulle ta taxi hem till Mölnad... Nåja, hitta en flicka som ville åka med oss en bit. Åhh dessa 18-åringar...
Trevlig som fan var hon och självklart vacker/söt (minns inte vilket), inte skulle väl jag stöta på skanks?
Fick iallafall numret. Visst, få ett nummer betyder inte mycket, men det är en start:tummenupp

Funkar det inte med den andre äldre brunetten med de ljuvliga bruna ögonen så blir det nog dennes tur att få känna på lite manlove..;)

Men först och främst ska jag tänka på sista natten med nuvarande dejt. Hon åker imorn så det blir sista natten med henne=(

Party on pojkar och flickor:yoparty

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Ska ni ut till trägårn och vill tjöta lite så ring mig på 0732-483993.
Kommer som sagt vara en torris och inte dricka ikväll.. Äger tyvärr inte många kronor pga för mycket festande:tuttar

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Ingen som hörde av sig ju.. Kom hem vid 04 och somna vid drygt 06. Hunnit sova tre h inatt. Känner mig verkligen som den här smileyn : :3freak

Skjutsat hem flickan som ska packa det sista. Om några timmar kör jag henne till flygplatsen.. Känns tråkigt. Då hon var så förbannat mysig..
Iofs så inkräktade grymt på min sömn:rolleyes:

Godnatt igen...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Bara lyfter denna tråden lite. Det är snart helg och man har väl nån halvtimme över som inte är bokad. Får se till att fylla den halvtimmen och min kropp med öl då.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
JoJoman skrev:
2492014 Bara lyfter denna tråden lite. Det är snart helg och man har väl nån halvtimme över som inte är bokad. Får se till att fylla den halvtimmen och min kropp med öl då.

Ring så kommer jag och hjälper dig.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...