Gottis
West Coast Xtremes
Thunder skrev:2494895Skulle man kunna få den blanketten hemsickad i ett format som man kan använda? Tror att jag är i behov av den för helgens aktiviteter!
Snälla.
det behöver inte jag för jag är SINGEL

Thunder skrev:2494895Skulle man kunna få den blanketten hemsickad i ett format som man kan använda? Tror att jag är i behov av den för helgens aktiviteter!
Snälla.
Gottis skrev:2495017det behöver inte jag för jag är SINGELså jag går ut och njuter
![]()
Thunder skrev:2495035Vissa får allt det roliga: Köra på bana, ragga brudar, dricka litervis med sprit och följa med köpglada damer i hojaffärer.
Men jag är inte bitter!![]()
Gottis skrev:2495043Grattis du hade alla rätt i Gottis liv![]()
![]()
Bra då känner jag mig trygg. Man vill ju inte lura ut honom på dummheter utan tillstånd.Skrutten skrev:2493810Ansökan ifylld och beviljad. Det var en halvtimma och 25 öl det pratades om va?
Ser ut som Park Lane?Gottis skrev:2495017det behöver inte jag för jag är SINGELså jag går ut och njuter
![]()
JONQAS skrev:2495079Ser ut som Park Lane?eller...
![]()
Man e väl inget blåbär eller?Gottis skrev:2495099Japp stämmer bra du går ut för jävla ofta![]()
![]()
![]()
JONQAS skrev:2495126Man e väl inget blåbär eller?![]()
Va det nåt party nånstans nu8 på lördag eller?![]()
Thunder skrev:2495060Mmmmmmmmmm, jag vet!!!!!
Men, men. Yamaha har REA-helg från och med imorgon. Kanske hittar något kul att trösta mig med där.
Jo sant... men dom pratade om å ha nån typ av party sen på kvällen eller om jag fattade det rätt?Gottis skrev:2495143det får damerna bestämma dom som ska stunta annars får det väl bli krogen![]()
Snälla.
JONQAS skrev:2495247Jo sant... men dom pratade om å ha nån typ av party sen på kvällen eller om jag fattade det rätt?![]()
Gottis skrev:2500443Glöm nu inte festen ikväll från kl 7 är jag där och ölen är kall![]()
Fältsspagatan 11 är adressen
Magnus skrev:250045113 skall det vara![]()
Gottis skrev:2500457ähhh gå och lägg dej din handiKappade gamle man![]()
![]()
Gottis skrev:2500443Glöm nu inte festen ikväll från kl 7 är jag där och ölen är kall![]()
Fältsspagatan 13 är adressen
Förgöraren skrev:2500582Är det bara att dyka dit å ta en öl eller?
FÖRGÖRAREN
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |