Alming skrev:2606489Nästa gång ni går på babar ska jag med.
Japp absolut! man kan säga att två olika gäng som åkte ihop några gånger somras sprang ihop där inne i jakten på billig GladaTimmen sprit
Fast Jag undrar hur in viss"Blomma" mår nu?
Alming skrev:2606489Nästa gång ni går på babar ska jag med.
hajtand skrev:2606502Japp absolut! man kan säga att två olika gäng som åkte ihop några gånger somras sprang ihop där inne i jakten på billig GladaTimmen spritblev ju riktigt trevligt
Fast Jag undrar hur in viss"Blomma" mår nu?
Miss_Orchidee skrev:2606882Blomman mår bra nu... dock är det inte hälsosamt med kombinationen billig sprit, Fabbe, Pysch, hajtand och han den andre som ja inte kommer ihåg vad han heter.... Jag har ett svagt minne om att det kan finnas bild bevis från igår.... vad som än händer på bilderna är dom Photoshopade![]()
jag minns inte ens att ja pratat med pinkyGottis skrev:2606905aj aj va du fuller när du pratade med Pinky sprang ju på honom vid halv tio tiden på järntorget...hälsade han som jag sa till honom att göra...
Miss_Orchidee skrev:2607483jag minns inte ens att ja pratat med pinkyja det blir ingen mer Tequila för mig nu....
det va inte ens min ide..... det va din "sons" idé.....Skrutten skrev:2607515Men lilla gumman.. du som inte ens tål en cider, hur kunde du komma på idén att hälla i dig Tequila??![]()
Gottis skrev:2606905aj aj va du fuller när du pratade med Pinky sprang ju på honom vid halv tio tiden på järntorget...hälsade han som jag sa till honom att göra...
Miss_Orchidee skrev:2607483jag minns inte ens att ja pratat med pinkyja det blir ingen mer Tequila för mig nu....
hajtand skrev:2606502Japp absolut! man kan säga att två olika gäng som åkte ihop några gånger somras sprang ihop där inne i jakten på billig GladaTimmen spritblev ju riktigt trevligt
Dom har JÄTTE gott vatten på babarFabbe skrev:2607545Haha hur lång tid tog det innan vattnet kom på bordet?
lite bilder från kvällen![]()
Miss_Orchidee skrev:2607549där är han snyggingen på nedersta bilden med... Mmm....
oki, på min sida så blir den bilden som är näst längst ner på din - längst ner till vänster på min....Fabbe skrev:2607561![]()
1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Miss_Orchidee skrev:2607536det va inte ens min ide..... det va din "sons" idé.....
ja efter en tequila va det ju jätte lätt....Skrutten skrev:2607568![]()
Har han någonsin haft några bra idéer?![]()
Nä, du får helt enkelt sätta foten i backen och säga nej!![]()
Miss_Orchidee skrev:2607574ja efter en tequila va det ju jätte lätt....![]()
HahahaSkrutten skrev:2607568![]()
Har han någonsin haft några bra idéer?![]()
Nä, du får helt enkelt sätta foten i backen och säga nej!![]()
Det var du som beställde andra tequilan.. inte jag.. Bartendern trodde jag hade nån tanke bakom tequilan.. nej nejMiss_Orchidee skrev:2607574ja efter en tequila va det ju jätte lätt....![]()
ja hade ingen bakfylla alls den här gångenSkrutten skrev:2607579jo, jag vet.. tequila är svårt att tacka nej till. Har tvingats säga upp bekantskapen med en kompis pga av hennes idéer om att alltid dra igång tequilarace. Slutade alltid med seriös baksmälla.
Fifan, du är rutinerad! Mer vatten än sprit, bra gjort!Miss_Orchidee skrev:2607583ja hade ingen bakfylla alls den här gångendock drack ja 6 glas vatten efter dom två tequilasarna, en cider och en öl.... så då mådde jag rätt ok, så då tog ja en cider till och den tog uppenbarligen ut allt vatten
![]()
Alming skrev:2607741Fifan, du är rutinerad! Mer vatten än sprit, bra gjort!
Kanske borde ta efter dig?
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj