Alming
-----------------------
Hahahakesokungen skrev:2608049Det e ju alkohol missbruk å förstötra den så, Orutinerat å är inget som skall efterbanas.
"Tja! en 3a tequila å en liter vatten tack " Najhu...
Hahahakesokungen skrev:2608049Det e ju alkohol missbruk å förstötra den så, Orutinerat å är inget som skall efterbanas.
"Tja! en 3a tequila å en liter vatten tack " Najhu...
Vattnet va jätte gott Alming vad dom än säger... antagligen det godaste vatten jag druckigt i mina dagarAlming skrev:2607741Fifan, du är rutinerad! Mer vatten än sprit, bra gjort!
Kanske borde ta efter dig?
Miss_Orchidee skrev:2608209Vattnet va jätte gott Alming vad dom än säger... antagligen det godaste vatten jag druckigt i mina dagar
Jag blandade inte ut Tequilan, ja drack först en tequila, sen en Xider på mindre än än minut, och sen en öl, och en tequila till.... sen en MASSA gott vatten, och sen för att jämna ut det drack ja en Xider till
Blomman vill inte ha mer tequila....Alming skrev:2608228Har fortfarande en slatt mexico-importerad tequila kvar hemma du kan få blomman.
Tyvärr hittade jag inte någon med maskar eller insekter i när ja var där.
Nej helt riktigt. Jag ska lära dig dricka öl som mig istället, det kommer bli kulMiss_Orchidee skrev:2608295Blomman vill inte ha mer tequila....
Bus-Bo skrev:2608299Nej helt riktigt. Jag ska lära dig dricka öl som mig istället, det kommer bli kul
ja kommer bli alkis så som nu ska lära mig supa....Bus-Bo skrev:2608299Nej helt riktigt. Jag ska lära dig dricka öl som mig istället, det kommer bli kul
Du är välkommen nästa gång min lärare i ämnet Söderqvist bjuder upp till hävarafton, men pallar du inte tempo eller tryck så tar jag inget ansvar för eventuella konsekvenser. Jag är dock fortfarande på återhämtningen efter lördagenAlming skrev:2608308Du får nog bevisa för mig först att du hanterar så starka grejer innan jag är säker på att jag vågar släppa lös en buse som dig som mentor...
jag är döende och kan inte komma, men som hämd för sist så kan ni bju han på tequila tills han däckarzajtar skrev:2617217FEST IDAG PÅ DIMONDOGS .
vi ska fira fabbes födelsedag
oke för din skull så ska jag supa han under bordet .,,Miss_Orchidee skrev:2617258jag är döende och kan inte komma, men som hämd för sist så kan ni bju han på tequila tills han däckar
zajtar skrev:2617217FEST IDAG PÅ DIMONDOGS .
vi ska fira fabbes födelsedag
@ari skrev:2617358Kommmer gärna med, behöver vara med på ett litet kalas så man blir lite glad
igen, ska ju åka iväg 10 dar tilll detroit imorgon
Och grattis på dig Fabbe
och vips så va man utbytt och bortglömdzajtar skrev:2617416åfan .
gött att dus ka med iallfall ..
jag ringer dig senare då. kramis
nedå du e inte utbytt ..Miss_Orchidee skrev:2617443och vips så va man utbytt och bortglömd
hela min familj trorredan att ja druckigt på tok för mycket whisky
@ari skrev:2617912Glöm inte 20:00 på Dimonddogs!!
Miss_Orchidee skrev:2618973Händer det något roligt ikväll hos nån? Funderar på att gå på bio ikväll och har reserverat en biljett till en film i den nya SF-Bergakungen...
jag har fruktansvärt tråkigt nu...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |