Partyställen i Göteborg

Coola Ola

Guest
Finns Dojan kvar? Har visserligen aldrig varit där men isf borde det väl vara ett ställe som passar en belevad herre som GSXR1100R.... Eller restaurang plus på linnégatan fast det är kanske mer ett jazzställe än rockpub.

R1der

Köpa billigt köpa dyrt!
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
Honda 1000RR -07
Nivå har jag väldigt roliga minnen ifrån, mycket trevliga brudar! :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Långa farbron skrev:
I det fallet finns Palace och Bubbels,disco men mycket ragg.
Man skulle kunna ta en sväng på Deep om man kan tänka sig att krypa ner lite i ålder till runt 27-35.

Lungnare alternativ är Hevan 23 (hotel gothia)bra start eller Brasseri lipp (granne med Bubbels) vanligt att man börjar på Lipp för att sedan rulla ner i källaren på Bubbels.

Rockbaren finns faktiskt ett ställe som heter ..men jag tror det ligger lägre i åldern.

Ja dt var vad jag kunnde komma på i den åldersgruppen. :)
Shit Fabbe, det verkar som jag är klonad... :va
Är i Gbg på konferenser en hel del och då hamnar vi först på Lipp för lite pilsner, fortsätter till Palace för lite :tuttar misslyckas man där blir det klamydiakällaren aka Bubbels (beställ in skumpa så får ni privatbord). Misslyckas man där.... hmmmmm... då ska man gå hem o lägga sig...

Nu vet jag att det är TILF som gäller för GSXR1100R :hihi så jag föreslår Lipp, Nivå och sen deep. Då blir det inte så långt att gå heller! Men det blir gärna väldigt sent.... sen taxi till Towers, hoppas Skybaren är öppen så kan dom titta på stjärnorna först...

Inte mycket Rock n´roll på dessa ställen men mycket lösgodismagar... :lol

Tror det var nån som sa "Är man kräsen blir man utan"
eller var det "Alla ska få sin chans"

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Ja, och med god service! Skulle du behöva prata i mobilen så stänger dom t.o.m av musiken för dej............. :tummenupp :Bugar
Humm, undra varför dom är snäll mot dig :rolleyes: ... :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Vi tänkte gå ut på krogrunda i Götet, vet ni några bra ställen, inget fjårtisdisco altså, ålder mellan 30-45 och ingen mogendans.
Det där kan du bara fetglömma. Vad är det för fel på 20-25? Vi droppar dig på Chat Noir.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Det där kan du bara fetglömma. Vad är det för fel på 20-25? Vi droppar dig på Chat Noir.
Då får du aldrig napp gubbajävel, inse att inte ens Nivea Visage kan dölja dina rynkor.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Då får du aldrig napp gubbajävel, inse att inte ens Nivea Visage kan dölja dina rynkor.
Jag vet att du är avundsjuk. Du och Flåsa får väl gå på mogendans då, så går jag och Metallis på Nivå eller motsvarande.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Jag vet att du är avundsjuk. Du och Flåsa får väl gå på mogendans då, så går jag och Metallis på Nivå eller motsvarande.
Vi super ändå bort varandra och tar varsin taxi till hotellet som vanligt ju.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Vi super ändå bort varandra och tar varsin taxi till hotellet som vanligt ju.
Självklart. Men vi kan ju för fan inte gå på 40-plusställe direkt; dit kan du gå när du misslyckats med 25-åringarna, gubbe.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Självklart. Men vi kan ju för fan inte gå på 40-plusställe direkt; dit kan du gå när du misslyckats med 25-åringarna, gubbe.
Ok vi går på 25 först och sen när vi misslyckas så går vi på +40 (fembarnsmammor från förorten).

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Ok vi går på 25 först och sen när vi misslyckas så går vi på +40 (fembarnsmammor från förorten).
Precis, när du misslyckas kan du gå på andrasorteringa (det är dom där ingen tettar på direkt). Vi andra stannar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
valmers skrev:
Precis, när du misslyckas kan du gå på andrasorteringa (det är dom där ingen tettar på direkt). Vi andra stannar.

Om du ger mig en 50 lapp så fixar jag en blind date till Gsxr, så slipper du släpa på han hela kvällen :rolleyes:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vi mutar någon 95-kilos fembarnsmor från Partille, så har Micke fullt upp resten av kvällen.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping