Coola Ola
Guest
Finns Dojan kvar? Har visserligen aldrig varit där men isf borde det väl vara ett ställe som passar en belevad herre som GSXR1100R.... Eller restaurang plus på linnégatan fast det är kanske mer ett jazzställe än rockpub.
Shit Fabbe, det verkar som jag är klonad...Långa farbron skrev:I det fallet finns Palace och Bubbels,disco men mycket ragg.
Man skulle kunna ta en sväng på Deep om man kan tänka sig att krypa ner lite i ålder till runt 27-35.
Lungnare alternativ är Hevan 23 (hotel gothia)bra start eller Brasseri lipp (granne med Bubbels) vanligt att man börjar på Lipp för att sedan rulla ner i källaren på Bubbels.
Rockbaren finns faktiskt ett ställe som heter ..men jag tror det ligger lägre i åldern.
Ja dt var vad jag kunnde komma på i den åldersgruppen.
JONQAS skrev:Dancing Dingo! Mysigt göteborgsställe!
Kul för oss andra som vill lyssna på musikCathy skrev:Ja, och med god service! Skulle du behöva prata i mobilen så stänger dom t.o.m av musiken för dej.............
hållundan skrev:Kul för oss andra som vill lyssna på musik
Onda blickar? Till dig? Kan jag aldrig tänka mig. De kollade säkert på deeejayn.Cathy skrev:Nu när du säger det, så gillade jag faktiskt inte riktigt besökarnas onda blickar.......
Humm, undra varför dom är snäll mot dig ...Cathy skrev:Ja, och med god service! Skulle du behöva prata i mobilen så stänger dom t.o.m av musiken för dej.............
Det där kan du bara fetglömma. Vad är det för fel på 20-25? Vi droppar dig på Chat Noir.GSXR1100R skrev:Vi tänkte gå ut på krogrunda i Götet, vet ni några bra ställen, inget fjårtisdisco altså, ålder mellan 30-45 och ingen mogendans.
Då får du aldrig napp gubbajävel, inse att inte ens Nivea Visage kan dölja dina rynkor.valmers skrev:Det där kan du bara fetglömma. Vad är det för fel på 20-25? Vi droppar dig på Chat Noir.
Jag vet att du är avundsjuk. Du och Flåsa får väl gå på mogendans då, så går jag och Metallis på Nivå eller motsvarande.GSXR1100R skrev:Då får du aldrig napp gubbajävel, inse att inte ens Nivea Visage kan dölja dina rynkor.
Vi super ändå bort varandra och tar varsin taxi till hotellet som vanligt ju.valmers skrev:Jag vet att du är avundsjuk. Du och Flåsa får väl gå på mogendans då, så går jag och Metallis på Nivå eller motsvarande.
Självklart. Men vi kan ju för fan inte gå på 40-plusställe direkt; dit kan du gå när du misslyckats med 25-åringarna, gubbe.GSXR1100R skrev:Vi super ändå bort varandra och tar varsin taxi till hotellet som vanligt ju.
Ok vi går på 25 först och sen när vi misslyckas så går vi på +40 (fembarnsmammor från förorten).valmers skrev:Självklart. Men vi kan ju för fan inte gå på 40-plusställe direkt; dit kan du gå när du misslyckats med 25-åringarna, gubbe.
Precis, när du misslyckas kan du gå på andrasorteringa (det är dom där ingen tettar på direkt). Vi andra stannar.GSXR1100R skrev:Ok vi går på 25 först och sen när vi misslyckas så går vi på +40 (fembarnsmammor från förorten).
valmers skrev:Precis, när du misslyckas kan du gå på andrasorteringa (det är dom där ingen tettar på direkt). Vi andra stannar.
Långa farbron skrev:Om du ger mig en 50 lapp så fixar jag en blind date till Gsxr, så slipper du släpa på han hela kvällen
bagerah skrev:Kan du ge fan i å försöka sälja mig till främmande män...?!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari