Amatör.Maverick_ou812 skrev:Om ni hävdar att ni fått till det med någon av det andra könet kommer garanterat hela sporthoj.com att kräva ett bildbevis på detta. Så ta med er kameran, om ifall att...
Amatör.Maverick_ou812 skrev:Om ni hävdar att ni fått till det med någon av det andra könet kommer garanterat hela sporthoj.com att kräva ett bildbevis på detta. Så ta med er kameran, om ifall att...
Som i amatörfotograf?valmers skrev:Amatör.
Är inte det minsta grinig. Mässa, och krogrunda i Göteborg, ska bli kul.Maverick_ou812 skrev:Som i amatörfotograf?
Va nu inte så grinig. Mässa med fest i Göteborg (oavsett var) ska väl bli kul?
Jag klipper bort dig från Swedens Finest om det inte blir jag ... heheBlondie skrev:det får bli budgivning pojkar
Glasfiber om jag får be .... de e mer racing ......Blondie skrev:Men han kan servera flickan öl i träbenet(va väldigt poppis på förra festen)
Snarare feg för att komma eller???valmers skrev:Är inte det minsta grinig. Mässa, och krogrunda i Göteborg, ska bli kul.
Vaddå? Jag ska ju ned, för bövelen?Ravetrancer skrev:Snarare feg för att komma eller???
Medans ni bråkar om henne smyger jag mig i mellan och kollrar bort henne.Blondie skrev:det får bli budgivning pojkar
Jag har hört att Bastuklubben Bruna Ringens Vänner har storfest, så det kan säkert stämma.UrbanTiger skrev:Duger inte kvinnorna så finns det väll snygga karlar så det räcker, LR ?
Om man blir bisexuell så ökar man sina potentiella "raggningsoffer" med ca50% ......valmers skrev:Jag har hört att Bastuklubben Bruna Ringens Vänner har storfest, så det kan säkert stämma.
Maverick_ou812 skrev:Om ni hävdar att ni fått till det med någon av det andra könet kommer garanterat hela sporthoj.com att kräva ett bildbevis på detta. Så ta med er kameran, om ifall att...
Mr K skrev:Om man blir bisexuell så ökar man sina potentiella "raggningsoffer" med ca50% ......
Rätt bra stats ...... hehe....
För en liten limerick
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1150359&postcount=351
flåt .... mattecellen funkar inte så bra Idag 10:42Mark skrev:Ökar man inte sina chanser med 100%?
Om man räknar med att killar är lika lättraggade som tjejer...!?
Fast killar är nog lättare att få i säng...iaf för en tjej...
Mr K skrev:flåt .... mattecellen funkar inte så bra Idag 10:42
Mark skrev:Jag har lurat vidare lite i detta ämne.
Eftersom det förmodligen är fler killar än tjejer på festen på lördag, det är bara en känsla jag har, så ökar man nog sina chanser ännu mer om man öppnar upp sina små tittgluggar för båda könen. Lek med tanken att det går 5 killar på en tjej. Förhållande bra odds med tanke på hur många tjejer det är som verkligen kör hoj ute på hojträffar.
DÅ har man ju ökat sina möjligheter att få visa sina bästa raggknep med 500 %. Då ska de ju mkt till för att man inte ska lyckas menar jag....
nån som har mer tid över kan ju sätta sig och räkna på förhållandet kille/tjej på anmälningslistan.
Good luck hunting dear officer fellow!
Baah, din arbetare! först teori, sen praktik!Långa farbron skrev:Räkna mindre och ragga mer...
Under tiden du har räknat ut vem du skall ragga på så är hon redan på väg hem.
*kjam*
Ävla marK
Mark skrev:Baah, din arbetare! först teori, sen praktik!
Har en till faktor att ta hänsyn till.
Många av tjejerna som kommer på festen, kommer säkert dit med sin pojkvän. Det förhållandet är nog betydligt större pojkar som tar med sig sina flickvänner.
Detta gör att vi nog kan säga att man ökar på sin tömma-påsen-faktor med ytterligare några hundra procent. Säg 300. Då är vi genast uppe i 800%.
Med dessa siffror borde inte ens du Lånis misslyckas.
så, plocka bort fjunen från bollarna, stryk över kinderna med en handduk, kom hela och rena, så ska vi se att bäste man kommer att vinna kvällens hångla-med-flest-på-en-kväll-tävling på ett ärligt sätt!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari