jag bjuder om du kommerIngen som har lite alkohol förresten?
Haha, låter gött! Men det är en fest där jag tyligen ska ha lite ansvar som ligger samma datum, eller klassen håller i den, så det blir ett jävla liv om jag smiter från den. Gjorde det förra gången (2fester/år) så jag gör inte om det.jag bjuder om du kommer
Bra. Jag håller mig oxå till vad saker faktiskt heter(jag har alltid kallat de så)
Bra. Jag håller mig oxå till vad saker faktiskt heter
Alltid lika kul när servitrisen ska försöka lära en att det heter "choklaadboll"..
Vad söker du? Jag har ett par flaskor Jeltsin vodka du kan få köpa om du vill. Öl är tyvärr slut.Ingen som har lite alkohol förresten?
Hur ser körschemat ut, eller sitter du stationärt? Annars kan du ju komma förbi och säga hej iaf. Leka störningsjourOch ja det är i det närmaste omöjligt att komma ifrån...
Hur ser körschemat ut, eller sitter du stationärt? Annars kan du ju komma förbi och säga hej iaf. Leka störningsjour
Saatan, öl hade varit intressant och även kanske lite annan sprit. Finns mycket... minnen med herr Jeltsin. Tack ändå.Vad söker du? Jag har ett par flaskor Jeltsin vodka du kan få köpa om du vill. Öl är tyvärr slut.
Kör du störningsjour på väster den lördagen så ska jag nog kunna ordna så du får komma förbi (= Högst troligt med fest till sent på Väster den dagen.Brukar vara lugnt på lördagar. Beros ju såklart på hur mycket bus det är ute.
Är i lite fel ände av stan bara då jag enbart kör på väster.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|