Patetiska fortkörare

Status
Ej öppen för fler svar.

TurboBuser

NR Racing
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Buse-07 Fullvuxen med 313 rwhp!
FAAAN!!!

Tänkte att jag plockar ut och slänger den direkt, Ville inte stanna mixern, Kanske skulle allt bli förstört?
Så råkade jag skada fingret..

Kommer jag dö?
Hur ska jag göra för att det ska sluta blöda?
VAD SKA JAG TA MEJ TILL????!??!?!?!111elva

Blir så jävla arg när alla kör så fort, speciellt dom där jävla knivarna:mad:

Jaså det är en finger! ok.

Patten

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
hojlös
FAAAN!!!

Tänkte att jag plockar ut och slänger den direkt, Ville inte stanna mixern, Kanske skulle allt bli förstört?
Så råkade jag skada fingret..

Kommer jag dö?
Hur ska jag göra för att det ska sluta blöda?
VAD SKA JAG TA MEJ TILL????!??!?!?!111elva

Blir så jävla arg när alla kör så fort, speciellt dom där jävla knivarna:mad:

Ser faktiskt allvarligt ut... Så går det när man inte har skyddsutrustning!

Henken

Guest
Nä! Ni i huvudstaden måste haft en svår uppväxt med tanke på inläggen.

Medelålders kvinnor ska hålla sig från att dricka mer än 1 flaska rödvin/fredagskväll. Ni blir så bittra & argsinta. Ta inte ut din ångest på forumet, det har inte gjort nåt ont (med mening)

Sist jag träffade en rödvinstant, ooh, vilka minnen. En sen fredagkväll, vi går längst gatan, jag & mina slyngelvänner, när en dam (?) stenad på ångest & rödvin kommer fram & skäller ut oss för våran ungdoms skull. Vi skrattade faran i ansiktet & fick tillbaka andedräkt utan guds nåde. Tårarna föll nerför mina äppelkinder & tanten svor den värsta ramsan hon kunde få ur sig "Men du är ju för faen, du är ju rentav jävla.....(paus) 19 år!!!! Jag var 26 vid den tidpunkten & har inte varit mig själv sedan dess :(

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Med denna tråd har jag blivit jävligt övertygad att ni i Tjockhult är ena riktiga slutstycken och ni hittar inte utanför tullarna.

Japps, och alla som svarar i denna tråd är från.............TJOCKHULT!!!! :tummenupp

Kan någon säga mig vart det ligger? Jag är lite dålig på geografi (hade bara 2:a)

Äh, klart jag fattar och alla andra oxå, lägg ner, nu spammas det bara för att det är kul att spamma. Alla vet at du är reggad Augusti -07 och att du med största sannolikhet är ett gammalt klassiskt troll.... :pannkyss

Om det är allt du vill ha är kul så kan man undra varförför du hänger på detta sorgliga forum?

troll troll troll

Last edited:

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Om det är allt du vill ha är kul så kan man undra varförför du hänger på detta sorgliga forum?

Varför?
För att dela mitt intresse, Sporthoj är skitroligt och intressant.. Man lär sig något nytt varje dag.. Kan räkna upp vad jag har lärt mig av denna tråden:

1. Makarones ska gärna kokas med 8 liter mjölk och 1.5 kg salt
2. Kvinnor har ingen humor

Om du tycker detta forum är så sorgligt.. Har någon tvingat dej att hänga här? tro inte det va.. Kan tipsa om www.sportpms.se
Du kanske vill stanna kvar? finns läkemedel... http://www.ziara.se/

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Hmmmm,kanske ska kalla denna tråden alkoholrelaterad olyckshändelse.

Trådstartaren ska vara glad att ingen blåskontroll förekom direkt efter första inlägget,då hade kortet på tangentbord rykt i ett huj,nu blir det svårt att bevisa när intaget faktiskt skett.
:)

sviestad

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
honda
Japps, och alla som svarar i denna tråd är från.............TJOCKHULT!!!! :tummenupp

Kan någon säga mig vart det ligger? Jag är lite dålig på geografi (hade bara 2:a)

Äh, klart jag fattar och alla andra oxå, lägg ner, nu spammas det bara för att det är kul att spamma. Alla vet at du är reggad Augusti -07 och att du med största sannolikhet är ett gammalt klassiskt troll.... :pannkyss

troll troll troll

Tjockhult=Stockholm om du inte fattar.

TurboBuser

NR Racing
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Buse-07 Fullvuxen med 313 rwhp!
Medelålders kvinnor ska hålla sig från att dricka mer än 1 flaska rödvin/fredagskväll. Ni blir så bittra & argsinta. Ta inte ut din ångest på forumet, det har inte gjort nåt ont (med mening)

Sist jag träffade en rödvinstant, ooh, vilka minnen. En sen fredagkväll, vi går längst gatan, jag & mina slyngelvänner, när en dam (?) stenad på ångest & rödvin kommer fram & skäller ut oss för våran ungdoms skull. Vi skrattade faran i ansiktet & fick tillbaka andedräkt utan guds nåde. Tårarna föll nerför mina äppelkinder & tanten svor den värsta ramsan hon kunde få ur sig "Men du är ju för faen, du är ju rentav jävla.....(paus) 19 år!!!! Jag var 26 vid den tidpunkten & har inte varit mig själv sedan dess :(

Då har du inte blivit våldsraggad av en!!!:zpy
Snoppen kommer inte ut på flera dagar...man får sitta och kissa!:4skrika

sviestad

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
honda
Kan förundras hur en tråd kan spåra ur som denna gjort. Kom nån fram till svaret på tråden?

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
Svi(n)estad sluta fLaMeA nU!111 ImOrn SkA hOJJJ ÅÅckas UUUUav baRa heLLveTTee!1!1!

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Varför?
För att dela mitt intresse, Sporthoj är skitroligt och intressant.. Man lär sig något nytt varje dag.. Kan räkna upp vad jag har lärt mig av denna tråden:

1. Makarones ska gärna kokas med 8 liter mjölk och 1.5 kg salt
2. Kvinnor har ingen humor
Jag sa inget om att makaronerna skulle kokas! Om du är lite mer försiktig och läser receptet ordentligt så kommer du säkert att lyckas nästa gång.

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
början av 90-talet ringde till mig och sa att dom ville ha sitt skämt tillbaka (att någon ringde):arsele

2003 messade och ville ha tillbaka sin hoj:D

Jag sa inget om att makaronerna skulle kokas! Om du är lite mer försiktig och läser receptet ordentligt så kommer du säkert att lyckas nästa gång.

Men Jag bara skojjade ju?..

Tips på vad man kan göra för ngt gott med bröd, smör och grönsaker/pålägg?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM