Mr Vader
Galaxhärskaraspirant!
såg att stryper kommer... har en -80 tals lp med dem om någon är intresserad... själv är jag intresserad om jag har semester då...
Mr Vader skrev:såg att stryper kommer... har en -80 tals lp med dem om någon är intresserad... själv är jag intresserad om jag har semester då...
jag börjar jobba 16/1 som arbetsfömedlare på AMS kundtjänst i Karlskoga... så jag vet inte om jag kan ta ngn semester alls i sommar...newstead skrev:har inte så mycket att spela skivor på nu
som det ser ut nu så är väl ledigheten det minsta problemet? både för dig och mig
Mr Vader skrev:jag börjar jobba 16/1 som arbetsfömedlare på AMS kundtjänst i Karlskoga... så jag vet inte om jag kan ta ngn semester alls i sommar...
jag ska skicka alla sådana jobb till dig sen...newstead skrev:då kan du ju fixa ett schysst jobb åt mig
jobbar gärna mellan kl 10-14 (full flextid), tre dagar i veckan, med en månadslön på 30-40 000kr, tjänstebil, fyra månaders betald semester och gärna en fin julbonus
Mr Vader skrev:jag ska skicka alla sådana jobb till dig sen...
tycker att det låter mysigtnewstead skrev:härligt!
på lördagen jobbar du nog inte iaf... som upplagt för en hojtur till sölvesborg på fredagen efter jobbet, rocka loss på festivalen på lördagen, sova ruset av sig och sen bränna hem på söndagen
blom skrev:tycker att det låter mysigt
nja nästannewstead skrev:ja visst gör det? nästan som en myskväll i soffan framför bingolotto
newstead skrev:härligt!
på lördagen jobbar du nog inte iaf... som upplagt för en hojtur till sölvesborg på fredagen efter jobbet, rocka loss på festivalen på lördagen, sova ruset av sig och sen bränna hem på söndagen
då är fleraKjelle skrev:Känns som ett vettigt upplägg för mig i alla fall!
blom skrev:jaha kjelle vad säger linda
blom skrev:såg att dom sökte en jäkla massa här oxå.... emn rockar det
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |