Petter89 skrev:aj glömde att man hade hjälm när man åker mc vart f-n gör man av den?Mitt skåp är 15-20cm brett
ovanpå, med remmen klämd i dörren så ingen kan knycka den .. utan att klippa remmen
Petter89 skrev:aj glömde att man hade hjälm när man åker mc vart f-n gör man av den?Mitt skåp är 15-20cm brett
Tzr91 skrev:lås fast hjälmen vid mcn med ditt kedjelås.
för om det spöregnar så kör man hoj till skolan. Det är ju det som är nöjet.Huck skrev:Ja för det är ju smart när det ösregnar ute?![]()
Själv kör jag med skinnjacka, handskar och hjälm när jag åker runt på byn eller till skolan villket är en kilometer eller något.
Skrapsår är manligt![]()
![]()
Tzr91 skrev:lås fast hjälmen vid mcn med ditt kedjelås.
philsson skrev:för om det spöregnar så kör man hoj till skolan. Det är ju det som är nöjet.![]()
![]()
Huck skrev:Äh veklingar!
Bara för att det är kanonfint väder på morgonen så betyder det ju inte att det är det hela dagen.![]()
![]()
haha ditt damp barn!.. hur galet kör du egentligen om du inte vågar vistas!. skäms!.The_Plumber skrev:Precis, jag kommer kolla vädret på tv varje dag sen när jag fått körkortet och var polisen patrullerar i mitt område (det finns faktiskt en sån sida.)
philsson skrev:haha ditt damp barn!.. hur galet kör du egentligen om du inte vågar vistas!. skäms!.![]()
Har du köpt hoj än?The_Plumber skrev:HAHAne jag menar ju bara det att då vet man var man ska ta det lugnt. Men klart som fan jag inte kör 120 km/h överallt. Dessutom ska jag fixa trimm och då kan man ju försöka undvika de vägarna.
Petter89 skrev:Åker ni i fullt ställ?
KalleNorton skrev:Har du köpt hoj än?
Okej, annars kan du köpa min i slutet av sommaren.The_Plumber skrev:Klart som fan jag har. Har övningskört ett tag men inte hunnit ta kortet än. Tar det till våren.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|