Petter89 skrev:aj glömde att man hade hjälm när man åker mc vart f-n gör man av den?Mitt skåp är 15-20cm brett
ovanpå, med remmen klämd i dörren så ingen kan knycka den .. utan att klippa remmen
Petter89 skrev:aj glömde att man hade hjälm när man åker mc vart f-n gör man av den?Mitt skåp är 15-20cm brett
Tzr91 skrev:lås fast hjälmen vid mcn med ditt kedjelås.
för om det spöregnar så kör man hoj till skolan. Det är ju det som är nöjet.Huck skrev:Ja för det är ju smart när det ösregnar ute?
Själv kör jag med skinnjacka, handskar och hjälm när jag åker runt på byn eller till skolan villket är en kilometer eller något.
Skrapsår är manligt
Tzr91 skrev:lås fast hjälmen vid mcn med ditt kedjelås.
philsson skrev:för om det spöregnar så kör man hoj till skolan. Det är ju det som är nöjet.
ehHuck skrev:Äh veklingar!
Bara för att det är kanonfint väder på morgonen så betyder det ju inte att det är det hela dagen.
haha ditt damp barn!.. hur galet kör du egentligen om du inte vågar vistas!. skäms!.The_Plumber skrev:Precis, jag kommer kolla vädret på tv varje dag sen när jag fått körkortet och var polisen patrullerar i mitt område (det finns faktiskt en sån sida.)
philsson skrev:haha ditt damp barn!.. hur galet kör du egentligen om du inte vågar vistas!. skäms!.
Har du köpt hoj än?The_Plumber skrev:HAHA ne jag menar ju bara det att då vet man var man ska ta det lugnt. Men klart som fan jag inte kör 120 km/h överallt. Dessutom ska jag fixa trimm och då kan man ju försöka undvika de vägarna.
Petter89 skrev:Åker ni i fullt ställ?
KalleNorton skrev:Har du köpt hoj än?
Okej, annars kan du köpa min i slutet av sommaren.The_Plumber skrev:Klart som fan jag har. Har övningskört ett tag men inte hunnit ta kortet än. Tar det till våren.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|