Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Testa att svara på det han markerade med fet text.
aaaahhh
JAG tycker det.
De nya ser för jävliga ut!!!
Testa att svara på det han markerade med fet text.
Just nu har jag hälften av pengarna som jag tänker lägga på hoj till nästa vår. De kommer från att jag har sparat hela studoebidraget och levt på usel städarlön... Sedan fick man ju ett stort bidrag vid studenten i juni
Resten av pengarna har jag förhoppningsvis i slutet av sommaren/ till höstenDå blir det lagom att köpa hoj till vintern när priserna är lägre
![]()
o vilken hoj blir det då?
Någon typ av motard är det som gäller just nu... jag vet inte om det är svårt att hitta motard som är lagom stor till en tjej... De jag har provat har vart lite för höga... Jag är ca 170 cm. Tips?
Någon typ av motard är det som gäller just nu... jag vet inte om det är svårt att hitta motard som är lagom stor till en tjej... De jag har provat har vart lite för höga... Jag är ca 170 cm. Tips?
Du kan ju inte åka gammal hoj, det är ju som att sätta på sig fjolårets modell av Jeans!![]()
Motard är ett tillfälligt substitut när man klotat sporthojen. Visste du inte det?![]()
Så säger alla som inte vågar svänga![]()
Jag gick med benhelvetet i paket 4 månader förra året av den anledningen. Jag är proffs. Eller inte.![]()
0-100 är det ju ingen skillnad på och toppfarten är det ju ingen skillnad på.
Hur har du finansierat ditt motorcykelköp? Hårt arbete, lånade pengar eller på annat sätt?![]()
Ähh, samma tjat som för 4 år sen då du skulle köra åttor runt min gixxer 750 -00.
Räknas inte 100 ---> toppfart (som för övrigt skiljer gamla och nyare hojar åt)?
Släng dina trötta hojar åt helvete och ta med dig själv.
![]()
Önskar att man endast fick låna pengar till fastigheter, så skulle man slippa alla fattiglappar på vägarna.
Knapra lite laxeringsmedel så kanske du inte förblir så förstoppad.skulle er coola gängledare i suicidal kunna åka då??
edit: hålelr med dock till fullo.. synd om 18-åringarna som inte fattar bättre än att ta ett snabblån..
Blodspengar från utlandstjänstgöringar!!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |