Pengar till hoj

Dark_Messenger

Guest
Tyvärr är de inte så..

Men sätta in 15 lax och antingen åka o köpa en ny hoj till helgen eller spara över vintern till nästa år :yoparty Måste ju gambla lite :)

Jorå gambla är kul. Jag fick ett ryck för några månader sedan och loosade i runda slängar 30k. :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vilken jävla kapitalförstöring du måste haft med alla dina byten och försäljningar, men det kostar att ligga på topp heter det ju. ;)

Ähh, jag har en hoj två säsonger vanligtvis så jag är nog inte värre än någon annan.

Sen att jag är ivrig då jag säljer och dessutom gillar impulsköp är en annan femma som kan påverka huruvida mina affärer är vettiga eller inte. :hihi

tr3ge

Medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 600 F-sport -01
Ähh, jag har en hoj två säsonger vanligtvis så jag är nog inte värre än någon annan.

Sen att jag är ivrig då jag säljer och dessutom gillar impulsköp är en annan femma som kan påverka huruvida mina affärer är vettiga eller inte. :hihi

Pinky, impulsköp en sykel till mig? (A) behöver inte vara en lika rå som din, men en K5 duger :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky, impulsköp en sykel till mig? (A) behöver inte vara en lika rå som din, men en K5 duger :)

Jag kan impulssälja min till dig om du vill.

800 mil, fullservad, bra däck samt drivpaket. Devil-system inklusive mellanrör som tar bort katalysatorn (nypris på system 12.000:).

Du får hela skiten för 100'...kanske 95' om du är snabb :).

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Faktiskt har det ju inte hänt nånting radikalt på mc-sidan sen senare 80talet. En hoj är fortfarande snabb som fan och gör sina 300 liksom mina från -92. Sen är de nya fulare dessutom, förutom just 1098R.

De nyare hojar är det ju INGEN skillnad på ALLS, om man nu inte tävlar vilket merparten av de som köper ny sporthoj INTE gör.

Att sukka ändrar sina spridare till sin 600cc-maskin för att få en jämnare blandning av luft/bensinblandningen märker INGEN människa i världen - garanterat!

Köp gammalt, spara pengar!

:rofl Du är så jävla skoj Mavve! Du upphör aldrig att förvåna :huvet

Edit/ För det är ju verkligen bara toppfart och 0-100 som räknas :gnissla Min förra Ducce var inte så snabb på något av det, ändå hängde jag av en blyklump med den när det började svänga. Har kört en gammal kawa och chassiet hos dem är ju knappast imponerande om man jämför med en "modern" hoj. Men visst, som nybörjare eller en sån som är för feg för att svänga så funkar det säkert skitbra.
Och att de är fulare än kawa -92 betyder bara att man antingen föddes med en ögonsjukdom eller har jävligt dålig smak. Kanske båda i ditt fall?

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Men jag tycker så, du har ju ingen hoj alls så du kan ju inte ha gjort många rätt i ditt liv.
Hade jag gillat de nyare hade jag köpt dem, men tyvärr.

Jag respekterar din åsikt om de nyare som drar alla gamla blyklumpar... :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...