Personlighetstest. Från IKEA...

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
"vilken möbel är du?

Du är TV-stället OBSERVATÖR!"

"... TV-stället svingar gärna en bägare tillsammans med sittkudden PÖSIG.
Hon/han har dessutom intuitivt god kontakt med diskstället GRUNDTAL.
Där golvlampan SKYAR lyser upp med sin närvaro hittar du säkert ett TV-ställ i något hörn, där det står och njuter i golvlampans sällskap. Golvlampans mer ytliga egenskaper ger TV-stället dess lystmäte av skvaller och skandaler.
På kärlekens område gör OBSERVATÖR bäst i att uppvakta matbordet NORDEN eller hallspegeln RISKA för att få en riktigt häftig upplevelse...."

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Du är fåtöljen BARKARBY!

"BARKARBY tycker om livets goda. Hon/han är glad, världsvan, social, individualist och ofta morgontrött. De ses av många som samhällets vinnare och är njutare som inte skäms för att visa det. BARKARBY är ofta samlingspunkter på fester och tillställningar. ”Håll ihop med en BARKARBY och du får en glad kväll.” lyder ett bekant talesätt. Men det gäller att se upp, somliga uppfattar BARKARBY som självgod och skrytsam. Detta går inte alltid att slå undan som ren avundsjuka. BARKARBY måste anstränga sig för att vara lyhörd. En smula inkännande har aldrig skadat någon."

Bengan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Katana -82
"Du är hallspegeln RISKA!

Hallspegeln RISKAs främsta karaktärsdrag är att hon/han är empatisk, generös, snäll och skör. En RISKA är ofta en mycket omtyckt person. En sådan som du gärna dricker te och småpratar i timmar tillsammans med..."

P-JA

Sugen på hoj nu
Gick med
11 May 2003
Hoj
såld
Samma för mig...... Vi får fixa tebjudning nån dag.

Bengan skrev:
"Du är hallspegeln RISKA!

Hallspegeln RISKAs främsta karaktärsdrag är att hon/han är empatisk, generös, snäll och skör. En RISKA är ofta en mycket omtyckt person. En sådan som du gärna dricker te och småpratar i timmar tillsammans med..."

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag blev oxå en sittkudde som hette pösig...
Gött, ja e en jävla slacker sååååå....

Ge mej en bira nu.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
"Du är hallspegeln RISKA!"

Låter ju nästan deprimerande.... :gnissla

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
haha, det här är humor :)

Du är TV-stället OBSERVATÖR!

Tv-stället OBSERVATÖR beskrivs av vännerna som en god lyssnare, vass iakttagare och snabbtänkt person. Ovännerna ser däremot OBSERVATÖR som en vaksam, misstänksam och skvallrig person med visst kontrollbehov. Den här kritiken bekommer dock inte TV-stället särskilt mycket, du vet var du har dina vänner och fiender. Framför allt vet du var du har dig själv. Andra viktiga karaktärsdrag hos TV-stället OBSERVATÖR är självinsikt, distans, individualism och humor. I mörka perioder drabbas TV-ställ ofta av dysterhet följt av inget-förvånar-mig-längre-längre-känslor. I dessa stunder ska TV-stället OBSERVATÖR särskilt noga passa sig för en von oben-attityd gentemot sina vänner. Inget är så riskabelt som att ta sina vänner för givna.

TV-stället kanske inte skulle erkänna det, men faktum är att de gillar skvaller. Talesättet lyder: "Ett TV-ställ vet att något har hänt innan det hänt." Vill du få veta det först, prata med ett TV-ställ OBSERVATÖR.

Ett känt TV-ställ i historien är August Strindberg.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Blev en SKYAR lampa.

"Golvlampan SKYAR är glad, ambitiös, varm, verbal och social, men också rastlös och melankolisk. Golvlampan besitter ofta en speciell utstrålning och de egenskaper som gör att man inom den här möbelgruppen ofta finner pop- och filmstjärnor och toppolitiker"

Öhhh...jag kan inte sjunga en ren ton och är superdålig på agera. Testat skolpjäs och det var inget för mig. Politik är det tråkigaste jag vet.....
Men varm, social och ambitiös osv är jag ;)

P.S Vi har ju en sådan lampa hemma

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Hightuned skrev:
Bokhyllan Billy i mörk faner, är det bra eller dåligt?. :confused:

Jag funderar forfarande. Men jag har nog bestämt mig för att det är bra! :)
Vinnare i långa loppet låter bra...liksom

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
P-JA skrev:
Nu är vi ett gäng som kan dricka te ihop.

Verkar som man är dömt till att dricka te.... :gnissla

Finns de nått som heter tegök??? :fyllisar

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...