Personlighetstest. Från IKEA...

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Jag är också en BARKARBY... ironi va? Fick åka pendeltåg från Barkarby när jag missat min första uppkörning :huvet

Hade hellre varit sittkudden PLUFSIG... Eller spritskåpet VIMSIG... :fyllisar

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Liwa1 skrev:
Blev en SKYAR lampa.

"Golvlampan SKYAR är glad, ambitiös, varm, verbal och social, men också rastlös och melankolisk. Golvlampan besitter ofta en speciell utstrålning och de egenskaper som gör att man inom den här möbelgruppen ofta finner pop- och filmstjärnor och toppolitiker"

Du och jag blev nog stöpta i samma form, för jag är tydligen oxå golvlampan SKYAR... :rolleyes:

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
ikea skrev:
Du är golvlampan SKYAR

Jag har en artistisk ådra, minsann :tummenupp
Ja, här ser ni alltså nästa stora artist :rolleyes: vänta bara Skyar skall komma och ta er med storm!

ikea skrev:
Relationer
En SKYAR är svårimponerad och varken hallspegeln RISKA eller matbordet NORDEN göre sig besvär. Dessa framstår som tillgjorda, på gränsen till löjliga i en golvlampans ögon. Däremot faller ofta SKYAR för någon med motsatt personlighet, som diskstället GRUNDTAL, bokhyllan BILLY och fåtöljen BARKARBY. Dessa relationer erbjuder den kortvariga spänning och passion som SKYAR ständigt söker. Men på längre sikt leder dessa förhållanden till rastlöshet och dramatiska uppbrott. En varaktig spänning och passion finner däremot SKYAR hos sittkudden PÖSIG. Deras möten leder ofta till kärlek och ibland ända fram till altaret.

Jaha...just det, jao, bara ut på stan och leta upp en viss miss Pösig :brinnerup

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
blev det inte diskstället grundtal.....wohooo!!! :crash

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Macho Woman skrev:
Jag ska vara ofantligt trist och påpeka att den här varit uppe förut. Då blev jag sittkudden PÖSIG.

Inte så att jag såg den... :) Jag höll på att fnittra ihjäl mig när jag såg den på kårens hemsida, och tänkte att jag skulle sprida fnittret vidare!

Prova och se om du fortfarande är pösig... :)

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Meissner skrev:
Du är fåtöljen BARKARBY!

"BARKARBY tycker om livets goda. Hon/han är glad, världsvan, social, individualist och ofta morgontrött. De ses av många som samhällets vinnare och är njutare som inte skäms för att visa det. BARKARBY är ofta samlingspunkter på fester och tillställningar. ”Håll ihop med en BARKARBY och du får en glad kväll.” lyder ett bekant talesätt. Men det gäller att se upp, somliga uppfattar BARKARBY som självgod och skrytsam. Detta går inte alltid att slå undan som ren avundsjuka. BARKARBY måste anstränga sig för att vara lyhörd. En smula inkännande har aldrig skadat någon."

Me toooo =)

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...