Personlighetstest. Från IKEA...

Drkosmos

Asfalt och träd är hårda !!!
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Letar.....
Du är diskstället GRUNDTAL!

Diskstället GRUNDTAL är pålitlig och noggrann, välplanerad och balanserad. Hon/han är känslig för plötsliga förändringar och häftiga omvälvningar. GRUNDTAL kör ofta lojalt samma bilmärke hela livet, inte sällan Saab. Många GRUNDTAL är samlare, det kan vara porslin, glas eller silverbestick. Diskställ har alltså ofta ett specialintresse. Vare sig det gäller aerobics eller segling vill de ha den bästa utrustningen inom det området. Man kan kalla dem bäst-i-test-möbler. Men de är inte prylgalna, de vill bara ha kvalitet till lägsta möjliga pris. Sådana köp ger sköna kickar som sitter i i flera dagar.

Många diskställ lever länge eftersom de ofta är hälsomänniskor. De mår allra bäst när de tränar regelbundet. De slarvar varken med kost, sömn eller hygien. De är förtjusta i traditioner och står därför gärna själva som tomte, midsommarstångsresare och lucia. Somliga skulle gå så långt som att kalla diskstället GRUNDTAL pedant och perfektionist.

Karriär
Diskstället GRUNDTAL sätter sällan karriären i första rummet, även om de är uppskattade medarbetare (inte minst av sina chefer). Om deras specialintresse kombineras med ett yrke kan de gå långt i karriären. Men om det inträffar beror det oftast om en slump. Diskställ är inte beräknande till sin karaktär. Yrken: polis, forskare, finhantverkare, ingenjör.

Relationer
GRUNDTALs barn är oklanderliga: hela och rena men på gränsen till präktiga.
GRUNDTAL passar bra ihop med spegeln RISKA och bokhyllan BILLY.
Träffar GRUNDTAL däremot sittkuddar får hon/han lätt yrsel och undrar vad som gick fel i deras barndom.

Som vän och kollega är GRUNDTAL extremt pålitlig, men kan i vissa fall bli lite påfrestande för sin omgivning. Samtidigt är GRUNDTALs effektivitet och noggrannhet något som kollegor och vänner uppskattar allra mest. I yrkessammanhang är bokhyllan BILLY och GRUNDTAL ett oslagbart par, deras samarbetsförmåga leder allt som oftast till succé.

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Du är TV-stället OBSERVATÖR!

"ägnar sig åt yrken som socionom, psykolog, präst och sjöfartslots." :skrämd

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Som vän och kollega är GRUNDTAL extremt pålitlig, men kan i vissa fall bli lite påfrestande för sin omgivning.

Påfrestande är nyckelordet;).

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Jag får ta och ansluta mig till te-gänget jag också. Hallspegeln Riska

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...