RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Mmm, 1983Gustav O skrev:Jag var där och skitsur för att Roberts dä. blev avträngd i sista böj och missade titeln.
Mmm, 1983Gustav O skrev:Jag var där och skitsur för att Roberts dä. blev avträngd i sista böj och missade titeln.
RedBaron skrev:Mmm, 1983
Det är mer än jag vet, Chris har säker facit i en bra bok.Gustav O skrev:
Skyller på att jag var 11 bast då. , men jag var där 85 också. Det var väl då Spencer inte körde 250 racet eftersom han var klar vinnare redan?
Anton MAng vann i varje fall. Och Spencer hade sju av de tio tidigare racen så det verkar stämma eftersom det enbart var San Marinos GP kvar efter Anderstorp.RedBaron skrev:Det är mer än jag vet, Chris har säker facit i en bra bok.
Härligt, en bit kvar till total demens.RedBaron skrev:Lugn, både Lindén och Sköld körde GP på Anderstorp 1985 också...Spencer vann.
De körde bägge alla åren 83-88.
Då känner vi ju nästan varandraGustav O skrev:men jag var där 85 också...
Jag va ju där oxå Hej vännersandstream skrev:Härligt, en bit kvar till total demens.
Då känner vi ju nästan varandra
sandstream skrev:Körde han VM på Anderstorp någon gång i 500-klassen?
Var inte det Kent Andersson ?Michelle No2 skrev:Nåt år körde han med brutet ben också på VM:et
RedBaron skrev:Var inte det Kent Andersson ?
Dags att bilda en Anderstorp 85 klubb för oss som varit med ett tagLOTTAK skrev:Jag va ju där oxå Hej vänner
Kanske vore en god idé.sandstream skrev:Dags att bilda en Anderstorp 85 klubb för oss som varit med ett tag
Ja, det var tider det.LOTTAK skrev:Kanske vore en god idé.
Tänk när vi sitter på hemmet och tänker tillbaka på den gamla goda tiden på det ljuva 80talet
Ungefär som du då?sandstream skrev:Tänk om Chris Ash hade fått vara med då, usch så odräglig han hade varit
Precis, men jag var med på den tiden och kan därför se ner lite på småpojkarnaGustav O skrev:Ungefär som du då?
Sedan har du mage att klaga på de som tycker det var bra förr också. :kockosandstream skrev:Precis, men jag var med på den tiden och kan därför se ner lite på småpojkarna
Nej, jag klagar på dem som tror att det var bättre förrGustav O skrev:Sedan har du mage att klaga på de som tycker det var bra förr också. :kocko
Ibland var det bättre och ibland sämre.sandstream skrev:Nej, jag klagar på dem som tror att det var bättre förr
Vi människor har en viss förmåga att bara komma ihåg det bra och förtränga det tråkiga/dåliga.Gustav O skrev:Ibland var det bättre och ibland sämre.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|