Peter Wahlbäck - Stoppa MC-bullret!

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Låter som ett dåligt skämt, precis som alla skämt från den killen.

Han är som stå-up:are lika rolig som en urinvägsinfektion, varför skulle han vara bättre privat? :va

Han får stänga fönstren, smörja sin manuella gräsklippare och kvittra som en pausfågel bäst han vill men han måste ju inse att vill han ha det knäpptyst får han flytta långt ut i skogen.

Där han förövrigt borde ha placerats för länge sedan, gärna omhägnad av taggtrådsstängsel!

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Det var ju en konstruktiv artikel... Men visst kör man med raka rör mitt i stan på natten så stör det. Tycker nog att han är lite gnällig.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Lucius skrev:
2118599 Låter som ett dåligt skämt, precis som alla skämt från den killen.

Han är som stå-up:are lika rolig som en urinvägsinfektion, varför skulle han vara bättre privat? :va

Han får stänga fönstren, smörja sin manuella gräsklippare och kvittra som en pausfågel bäst han vill men han måste ju inse att vill han ha det knäpptyst får han flytta långt ut i skogen.

Där han förövrigt borde ha placerats för länge sedan, gärna omhägnad av taggtrådsstängsel!

:fakta

sir.tooby

1670cc
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
BMW R nine T Scrambler -16
:D
Jag skickade mail om vilket buller som stör mig.

"Peter Wahlbeck är riktigt störande. Han ger mig huvudvärk.

Tooby"

Dark_Messenger

Guest
astor skrev:
2118596 Har du inte sett gamla gramofoner?... sån med tratt? :hihi
Aahw, en sån där. Typ pro-pipe/s tror jag de kallas. Ska visst ge lite mer kräm tror jag. Om du nu syftar på ljuddämparen :va

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
Ljudet av barn som skriker stör mig så mycket mer än motorcyklar! Jag tänker ringa snuten varje gång jag hör en unge böla, seriöst... eller så blire nAkCsKåTt! :3freak

mts

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Ducati Multistada -04
Jag tycker vi ringer snuten så fort han öppnar käften i fortsättningen-det har ju aldrig kommit ut något annat än oljud ur honom (och då menar jag inte dialekten).

Förklaringen är väl ganska enkel, att han dåligt med jobb och behöver uppmärksamheten.

Gullefjun

En kyckling
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
Svart Z1000
Tror nog ungen började skrika för att han börjar inse vilket pucko till pappa han får dras med resten av livet :tomten .... eller så ville han helt enkelt oxå ha en sådan hoj när han blir stor :hihi

Röstade oxå "Nej" :yoparty

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Och dessa var ju just snygga!

Ett annat forum

http://www.flashback.info/showthread.php?t=322084
För övrigt har ju Peter rätt i detta med motorcykeleländet. De jävla kukarna rusar runt på stan och för oväsen på sina jättemopeder. De känner sig otroligt tuffa. Samma typ av personer som talar högt och ljudligt i mobiltelefoner offentligt.

Peter är här helt "bang on target" i sin irritation. Jävla "show offare". Stoppa sådant.

Slakta dem. Bränn ned dem!

Jävla ljudjävlar! Helt humorlöst håller jag med honom. Fan vad arg jag blir nu!

(För er som är lite dumma och onyanserade så upprepar jag: Peter fattar det humoristiska i det han för fram, men är ändå jävligt förbannad över de här jävla motorcykelrövhålen. Precis som jag)

Fan lyssna på dom dumma jävla bönnerna till MCåkare som uttalar sig senare. "Oljudet är en livförsäkring"..skitsnack. Han är "booooorn to be wiiiaaajjjaaajjild" det är den krassa sanningen. Det skall låta för att det är fräckt. Vuxna män som leker kobojsare och indianer.

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Bah! Han behöver nog bara lite uppmärksamhet i sitt annars tråkiga liv...

:fatta!

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
hehe

Han har säkert blivit dumpad och bruden försvann med en sporthojsåkare.. Jävla larv :rofl

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Dark_Messenger skrev:
2118623 Aahw, en sån där. Typ pro-pipe/s tror jag de kallas. Ska visst ge lite mer kräm tror jag. Om du nu syftar på ljuddämparen :va

Tror de heter PRO-pipes.
Akronymen för Pensionärernas RiksOrganisation ska vara i versaler.

/fRRedde

Sniper

Guest
Han har visat hela sverige vilken person han är i robinsson på tv, Haha :tummenner vilket nöt,är det någon som kan ta honom på allvar :va :arsele

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Jag tror nog att han ger andra huvudvärk med sitt jävla skitsnack.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024