Peter Wahlbäck - Stoppa MC-bullret!

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Mina barn börjar gråta av Peter Wahlbäck, jag uppmanar alla att ringa polisen varje gång han försöker vara rolig!

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
Fan! Föddes han idag eller?! Han har inte gnällt nått dom senaste åren vad jag vet.

Kanske har nått med att göra att gaphalsen själv har sänkt sitt tonläge när han pratar och därmed inte längre är lika van vid skärände ljud i öronen :tungan

Harder

Harder
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
På jakt efter en R1 igen ;)
FireSalle skrev:
2118722 Mina barn börjar gråta av Peter Wahlbäck, jag uppmanar alla att ringa polisen varje gång han försöker vara rolig!

Hahahaha :rofl Det är bara att ringa nästa gång han är på tv ;)

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Ta det lite lugnt med killen. Har är bara drabbad av den svenska avundsjukan. Han VILL ha hoj men har inte RÅD då han är småbarnspappa med skitjobb och kan inte han ha skoj på hoj så ska sannerligen ingen annan ha det heller!

Btw så hör vi inte barnets mamma klaga...

Heij

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
BMW F 800GS
Taget från

http://www.flashback.info/showthread.php?t=322084

Jag kan hålla med. Skinnbögarna verkar gilla att bränna järnet på sina böghojar utanför vår lilla parkering. Den är väl max 40 meter lång och de ska ändå dra full gas på böghojen bara för att det ska smattra så härligt mellan husen (tycker dom). Man kan ju undra om de hör smattret själva i de fula störtkrukorna de har på skallen, men jag antar att det är det sköna dallret i rektum de är ute efter. Faktum är att inte en jävel bryr sig om dom, ingen vill se bögarna när de leker balla utanför. Man har ju snarare lust att gå ut och spöa skiten ur dom än att ställa sig bredvid och dregla över fanskapet de åker omkring på. Jag tillhör faktiskt de som smilar lite när man hör om att en sån där jävel har blivit slaktad av en långtradare. Det känns extra skönt när det står att krocken var "mycket våldsam" också

Skulle fan prylat den jävlen :fatta!

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
STÖRANDE LJUD? Vad fan pratar idioten om? Det är ju det bästa med våren, när alla hojar kommer fram. Han är helt dum i huvudet den mannen!( jag har träffat honom och pratat med honom) så jag vet...

Dessutom så är det ju mest HD-hojarna som gör en massa ljud ifrån sig och inte de söta sporthojarna :)

Heij

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
BMW F 800GS
Mr Helmut skrev:
2118815 tänkte också citera den texten, sån där skulle man ju vilja ta ett snack med :7peta

Tagit reda på vart han bor så man kunde varit med på parkeringen,
kanske skulle haft en MC träff där :rofl

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Nä, jag tror jag RASAR.

fy fan

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
amullo skrev:
2118685 Och dessa var ju just snygga!

Ett annat forum

http://www.flashback.info/showthread.php?t=322084

Från samma forum:

"Jag kan hålla med. Skinnbögarna verkar gilla att bränna järnet på sina böghojar utanför vår lilla parkering. Den är väl max 40 meter lång och de ska ändå dra full gas på böghojen bara för att det ska smattra så härligt mellan husen (tycker dom). Man kan ju undra om de hör smattret själva i de fula störtkrukorna de har på skallen, men jag antar att det är det sköna dallret i rektum de är ute efter. Faktum är att inte en jävel bryr sig om dom, ingen vill se bögarna när de leker balla utanför. Man har ju snarare lust att gå ut och spöa skiten ur dom än att ställa sig bredvid och dregla över fanskapet de åker omkring på. Jag tillhör faktiskt de som smilar lite när man hör om att en sån där jävel har blivit slaktad av en långtradare. Det känns extra skönt när det står att krocken var "mycket våldsam" också."

Vilket jävla svin som skriver sådär? Nu blev fan jag oxå lack!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning