FireSalle skrev:2118722Mina barn börjar gråta av Peter Wahlbäck, jag uppmanar alla att ringa polisen varje gång han försöker vara rolig!
Jag kan hålla med. Skinnbögarna verkar gilla att bränna järnet på sina böghojar utanför vår lilla parkering. Den är väl max 40 meter lång och de ska ändå dra full gas på böghojen bara för att det ska smattra så härligt mellan husen (tycker dom). Man kan ju undra om de hör smattret själva i de fula störtkrukorna de har på skallen, men jag antar att det är det sköna dallret i rektum de är ute efter. Faktum är att inte en jävel bryr sig om dom, ingen vill se bögarna när de leker balla utanför. Man har ju snarare lust att gå ut och spöa skiten ur dom än att ställa sig bredvid och dregla över fanskapet de åker omkring på. Jag tillhör faktiskt de som smilar lite när man hör om att en sån där jävel har blivit slaktad av en långtradare. Det känns extra skönt när det står att krocken var "mycket våldsam" också
Robin_heij skrev:
heliac skrev:2118777
Robin_heij skrev:
955 skrev:
Mr Helmut skrev:2118815tänkte också citera den texten, sån där skulle man ju vilja ta ett snack med
Notera vinkeln på ölflaskan. Helt ok berusad i mina ögon iofs.Lucius skrev:2118816Bara skandalfull, inte CHOCKFULL??!
amullo skrev:2118685Och dessa var ju just snygga!
Ett annat forum
http://www.flashback.info/showthread.php?t=322084
Robin_heij skrev:2118830Tagit reda på vart han bor så man kunde varit med på parkeringen,
kanske skulle haft en MC träff där
VR-8 skrev:2118870Jag hittar till den parkeringen. ......vilka är på?
J
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |