Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
du har fått monterat kronan och styret med
Bakdelen är ett stort lyft
Bakdelen är ett stort lyft
Hej
Idag kom ett paket från utlandet med bakdelen som ska på sen,fick tag på med dom färgerna som jag vill ha oxå.
håller på o kollar efter rätt bakram som jag ska bygga om,hoppas att det dyker upp nån snart så att man kan börja med det oxå.
Sen kom ett paket från en kille som jag köper lite kulörta kopplingar ifrån jhan brukar märka paketet med toy helicopter part det brukar passera tullen utan några problem.
Fick även svetsat dit rörböjjen på icn så nu ska den slipas skarvar omon
Se bara till att få fram bakdelen så att sadeln stämmer mot tanken
Det är lite pyssligt att kapa ur plasten mot busabakramen
Jag har gjort några med busahundbenen kvar men bäst blir det ju när man byter till 1000R hela vägen ( även tanken då naturligtvis)
Skulle va grymt med klassisk blå/vit gsxr-färgsättning
blå vitt kommer det att bli gillar skarpt suzukis originalfärger
skickar farbrorns rör idag
go kväll
idag har det varit lite produktion i garaget,lite fick jag gjort i alla fall
ha det
hej
när man bygger om ramen bak,måste man ha en skrotad 1000 ram o ta fästena till bakramen från huvudramen ifrån eller missuppfattade jag det.
jag tänkte ju modda bakramen så att den passar mot busa ramen med sadel,tank,o bakdelskåpan
idag blir det bara surf på datorn,har lite ont i huvet idag hehehe
ha det bra så länge
JA det krävs en Offeranod i form av 600-750 eller1000R ram
Det blir klart mycket bättre än att försöka få dit plasten med busaramens hundöron
Det blir inte riktigt bra med inpassningen
Observera att plasten måste fram ca 5 cm mot vad du provade på bilden
Ring om du vill ha mer utförlig instruktion
Peter
hojjen var ju vurpad när jag köpte den bakramen var lite sned och ljuddämparfästet och fotpinnen hade böjt in förstärkningen uppe på svingen.skiten gick inte att rulla,jag fick inte in den i bussen,en dum fråga såg jag fel eller har du kapat bort ena förstärkningen på svingen ? varför ?
ser mycket bra ut iallafall
hojjen var ju vurpad när jag köpte den bakramen var lite sned och ljuddämparfästet och fotpinnen hade böjt in förstärkningen uppe på svingen.skiten gick inte att rulla,jag fick inte in den i bussen,
men jag fick en fin sving till från en annan busa
tackar tackar
YES jag är inte blind. låter bra de. men om du ändå ska byta bakdel till gixxer. så varför inte satsa på en 03-04ans gixxer sving ? med det stora R,et framför bakhjulet. de är så snyggt. lackar man svingen svart och polera upp R,et så blir de muma
ja det skulle vara snyggt men jag ville ha ramen silver och hojjen suzuki blå vit kanske lite trist men det e så som jag ser den framför mig.
ramen ska ju kapas o blästras för att andvända k1 till k3 tank,bakdel
efter svetsningen så har ju en del lackat ramen svart men vi får se hur det blir efter jobbet med att kapa bort dom s.k hundbenen och mäta in allt,det blir nog att göra som andersson brukar göra med satt lägga till vid tanken oxå.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|