Nikel: Smutta öron!
tjoo mannen
det tittar bra ut brosssan
slipa bort mer på ramen så att eloxeringen kommer bort helt
så blir det bra,ring innan du åker hemmifrån
mvh
hej
nu har jag kollat allt med konsumentverket o sånt och jag behöver inte lösa ut veven,företaget skulle ha tagit kontakt och presenterat ett kosnadsförslag först och inte bara gjort jobbet o skickat den till mig.
köpte denna veven från usa http://www.ebay.com/itm/18082006014...em=&sspagename=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123&vxp=mtr
+ frakt 100 dollars och i värsta fall tillkommer tull på den men 5000 tusen istället för nästan 13000 är svårslaget
så får det bli ,ha en bra dag
hej
nu har jag kollat allt med konsumentverket o sånt och jag behöver inte lösa ut veven,företaget skulle ha tagit kontakt och presenterat ett kosnadsförslag först och inte bara gjort jobbet o skickat den till mig.
köpte denna veven från usa http://www.ebay.com/itm/18082006014...em=&sspagename=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123&vxp=mtr
+ frakt 100 dollars och i värsta fall tillkommer tull på den men 5000 tusen istället för nästan 13000 är svårslaget
så får det bli ,ha en bra dag
View attachment 361632View attachment 361633View attachment 361634View attachment 361635hej
nu har det hänt lite med motorn igen,tvättad o blåst i varmvattentvätt ja säkert 10 gånger en halvtime varje gång
sen rensades alla gängor mellan varven så nu hoppas jag att all skit är borta.
håller på att leta efter en framskärm som inte är repig och hål efter nummerskylten
ha det
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |