hej
äntligen har jag fått iordning på min dator så det blir mer kort igen o lite mer babbel oxå.
svarvat ljuddämpare,gjort avgassytemet klart förutom poleringen av det
tänkte först linda rören men blev avråd att inte göra det för jag vill bibehålla innerdiameter när det blir riktigt varm när jag ska bänka den sedan hehe,sen är det ju snyggast med polerat eller hur.
gjorde röret ut ifrån wg idag,gjorde lite olika dragningar först för att sedan fastna för att låta röret komma in lite längre ner på systemet
sen ska man inte svetsa fast hållaren med givaren imonterad i för då går den sönder
det lärde jag mig igår
ha det
View attachment 401403View attachment 401404View attachment 401405View attachment 401406View attachment 401407View attachment 401409View attachment 401411View attachment 401414
hej
idag var jag på momentum för att köpa oringar till spridarna som ska vara 8 mm inner och ytter 15 men det fanns inga i deras lager,kanske någon som vet var dom finns att köpa
hej
idag var jag på momentum för att köpa oringar till spridarna som ska vara 8 mm inner och ytter 15 men det fanns inga i deras lager,kanske någon som vet var dom finns att köpa
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|