hahaha Nikola står kvar vid sitt uttalande att Rossi sparkade Marquez.
https://www.facebook.com/viasatmotorsverige/?fref=nf
https://www.facebook.com/viasatmotorsverige/?fref=nf
Däremot!!! Om du nu är proffessionel videoredigerare - hur kan vi inom svensk RR utnyttja dig för att få ut vår sport bredare?
Jag vill tillägga att jag via mina kontakter på TV-sporten erbjöd dem att spela in en exklusiv intervju och göra ett reportage om Björn Gunnarsson vid tävlingarna på Anderstorp i början av maj 2015. Detta bara någon vecka innan BG påbörjade sin enorma satsning på The TT på Isle of Man 2015. Tyvärr var intresset tämligen iskallt. Redaktionen tenderar att intressera sig mer och mer för kraschade plastbitar, förvridna plåtrester och stukade framgafflar. Så det blev null den gången. Men jag ger inte upp!
Jag vill tillägga att jag via mina kontakter på TV-sporten erbjöd dem att spela in en exklusiv intervju och göra ett reportage om Björn Gunnarsson vid tävlingarna på Anderstorp i början av maj 2015. Detta bara någon vecka innan BG påbörjade sin enorma satsning på The TT på Isle of Man 2015. Tyvärr var intresset tämligen iskallt. Redaktionen tenderar att intressera sig mer och mer för kraschade plastbitar, förvridna plåtrester och stukade framgafflar. Så det blev null den gången. Men jag ger inte upp!
Kan få göra ett reportage i min "hojdelskyrkogård" då, där finns det förvridna plåtbitar, plastrester och böjda gafflar så det räcker till en heldag....
Alltså vad är det där för puckad kommentar?
Proffessionell videoredigerare? Hade varit bättre om du klämt in med proffessionel LIVEredigerare. OM du suttit där, med de bilder som erbjöds just då hade kanske du också sagt en och annan kommentar som kanske i efterhand inte var rätt.
Sen är jag rätt säker på att nästa gång Nikola råkar ut för en liknande händelse så kommer han att agera på ett helt annorlunda sätt baserad på den erfarenhet han nu skaffat sig.
Däremot!!! Om du nu är proffessionel videoredigerare - hur kan vi inom svensk RR utnyttja dig för att få ut vår sport bredare?
Dina kommentarer var väl inte de mest genomtänkta heller?
Det tycker jag.
Anledning:
Det är alldeles för enkelt att döma folk idag, man slänger ur sig ditten och datten några dagar efteråt via ett tangentbord när man dessutom har en massa bakgrundsfakta.
Det jag manade till är att trådskrivaren skulle sätta sig in i t.ex. Nikolas situation, just där just då, där han skall leverera live och med de medel han hade just då. Sjukt svårt.
Jag skrev dessutom att jag tror att Nikola - som också är en människa - tänker om både en och sju ggr på vad han skall säga nästa gång han ställs inför något liknande.
Förstår du nu hur jag menar?
Appropå rossis fans:
https://www.youtube.com/watch?v=LdCTnGO4FTQ
(och crew:https://www.youtube.com/watch?v=bnFdYnkCg7Y )
Haha 2st beter sig illa och han har 11 500 000 fans?
0.00001739% är svin? Hahaha helt okej för mig
Hur många elitidrottsmän har du lärt känna? Jag frågar därför att jag tror att du skulle uppfatta de flesta professionella idrottsmän som dryga när du umgås med de över tid i olika sammanhang. Att kompromissa och göra avkall på sina egna intressen för andras skull har liksom aldrig varit deras grej. De sätter sig själva främst och prioriterar sina intressen och sina behov. Och människor i deras omgivning hjälper dem, ställer upp och berömmer. Då tror jag att man blir väldigt jobbig att ha att göra med när andra vill att man ska göra saker som man egentligen inte vill, inte är intresserad av och när andra inte berömmer. Man uppfattas som dryg. Men när man vinner, får beröm och inte behöver göra sånt som är tråkigt - då är man karismatisk och glad.Jaja hur som helst gillar jag inte Lorenzo alls, dryg fan.
Hur många elitidrottsmän har du lärt känna? Jag frågar därför att jag tror att du skulle uppfatta de flesta professionella idrottsmän som dryga när du umgås med de över tid i olika sammanhang. Att kompromissa och göra avkall på sina egna intressen för andras skull har liksom aldrig varit deras grej. De sätter sig själva främst och prioriterar sina intressen och sina behov. Och människor i deras omgivning hjälper dem, ställer upp och berömmer. Då tror jag att man blir väldigt jobbig att ha att göra med när andra vill att man ska göra saker som man egentligen inte vill, inte är intresserad av och när andra inte berömmer. Man uppfattas som dryg. Men när man vinner, får beröm och inte behöver göra sånt som är tråkigt - då är man karismatisk och glad.
Du har inte sett särskilt mycket på sociala medier va? Många beter sig som kompletta idioter mot Marquez och Lorenzo. Helt jävla befängt beteende.
Som jag skrev så är ju miljön som både Rossi och de andra stjärnorna lever i så ytterst anpassad efter deras behov att deras sämre sidor sällan framträder. Om du umgicks med Rossi i en vardaglig kontext som krävde att han anpassade sig efter dig och dina önskemål och egenheter skulle du troligen få se något annat än det breda leendet och "Ciao!".Men varför uppfattas inte Rossi som dryg?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|