Philip Island

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Madhonda skrev:
Äh... håll tyst :fatta!

Det är en uppvisning i RR vi får se av Rossi. Strid till sista metern trots att han "redan vunnit" med en andra plats.

Och det kallar du tråkigt... :7peta

ROSSI ÄR KUNGEN AV RR...!!! Tråkigt tycker vissa.. men det är fanimig otroligt vad duktig han är. :bow

//Madrossifan
Missade du den tydliga ironin? Litet långfinger åt tvitaktstalibanerna som anser att racingen dog med 500-klassen avvecklande. Naturligtvis tyckte jag rejset var kul, annars hade jag gått och lagt mej igen :)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Honda forever skrev:
I såna fall är Sete en bättre skådespelare än rr förare :tungan

För under hela säsongen har han utan omsvep "erkänt" att Rossi körde bättre än han själv vid dom race som Rossi vunnit. Och inte bara "erkänt" han har även direkt berömt Rossi vid ett antal tillfällen.

Det kallar jag att vara ödmjuk :Bugar

Det kallar jag hyckleri, inte en jävel som kör VM gillar att få stryk och anser sig själv vara guds bästa gåva till mänskligheten sen brödrosten.

Mer hat i depåerna!

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
Chris Ash skrev:
Det kallar jag hyckleri, inte en jävel som kör VM gillar att få stryk och anser sig själv vara guds bästa gåva till mänskligheten sen brödrosten.

!

VEM har pratat om att "gilla att få stryk" poängen var att jag tror INTE att Sete eller någon annan för den delen känner sig "förödmjukad" om man förlorar ett race med mindre än en tiondel, sen att alla som tävlar på den absoluta toppnivå (gäller alla sporter) måste och bör ha ett enormt självförtroende det är väl självklart. Men det hindrar väl inte att man berömmer sin "motståndaren" den dagen man fick stryk av honom, samtidigt som dom absolut säkert tänker "nästa race, då jävlar...."

Det kallar jag att vara ödmjuk.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nr:18 skrev:
Missade du den tydliga ironin? Litet långfinger åt tvitaktstalibanerna som anser att racingen dog med 500-klassen avvecklande. Naturligtvis tyckte jag rejset var kul, annars hade jag gått och lagt mej igen :)

Förlåt.... tanken slog mig att du kanske va ironisk...men då hade jag redan skrivit klart...!! Sorry..!! :brinnerup

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Synd att man inte fick se mera av hur fajterna var lite längre ner i fältet..

Bifogat

• foto_mag_head_1081_1098000912[1].jpg
    foto_mag_head_1081_1098000912[1].jpg
    96.6 KB · Visningar: 59
  • pict0055a[1].jpg
    pict0055a[1].jpg
    83.7 KB · Visningar: 48
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...