granath_ skrev:jag har börjat fundera på om jag verkligen ska ha den vit ?
jag slänger upp en redan PSad bild & så får ni byta färger bäst fan ni vill.
den händige med photoshop får gärna klippa in den nya magspoilern & lacka den oxå
ramen, svingen & gaffelbenen ska vara pulverlackade svarta.
resten lämmnar jag till er
Kodax skrev:Kan du måla luft intagen vita med äru snäll me. Jag har lämnat hojen på lack efter dina skisser Tack ännu en gång.
Jompa05 skrev:det här är en början iallafall ...jag tycker att blått är snyggt på den här hojjen vad du tycker vet jag inte, men jag har ett förhållande til blått =)
Zator skrev:Blått är en riktigt snygg färg, men babyblå
Läste i hans tråd att han hittat en vacker grön färg.
IRON MAN skrev:Skulle vilja ha denna hoj i silver/laserblå...kår det att fixa
Kodax skrev:Kan du måla luft intagen vita med äru snäll me. Jag har lämnat hojen på lack efter dina skisser Tack ännu en gång.
ska det vara en bild därKodax skrev:Kan du gör den här svart o vit me luft intagen vita me. Det är ju en bättre bild så allt syns bättre me luft intagen rita ja ju ut på den förra bilden.
Gottschalk skrev:Tjena Photoshop proffs !!
Funderar på att köpa en Gsxr 600 svart/orange 04, men tycker att den orange/röda stripningen är sådär...
Någon som har några bra förslag ??
Feel free to improvise !!!
kurre3 skrev:Jag funderar på att lacka undre kåpan (som skylten sitter på) svart. Anledningen att jag ska börja bråka överhuvudt är att jag ska ordna med miniblinkers och plåthållare och kan ju därför lika gärna göra nåt i svängen..
Kan någon ge ett smakprov på hur det skulle se ut?
Jompa05 skrev:jag har gjort om den men kan tyvärr inte lägga in den just nu.. den är fortfarande för stor.. måste göra den pytteliten... men det fixar jag under dan om jag har tid... bara så du vet så har jag fixat den
kurre3 skrev:Najs! Väntar med spänning..
RR_Jonas skrev:Här är några enkla moddar
Jompa05 skrev:sådär.. vart aningen liten, men whatever =)
Wargen skrev:Det var väl inte den kåpan han ville ha målad? Han skrev ju den där skylten sitter
Jompa05 skrev:jaha haha, men ååh! men då är det ju han som gjorde fel det heter ju bakkåpan ju inte underkåpan nybörjare vettu
Gottschalk skrev:
Tackar tackar !!
Var dock inne på yamaha-center i lördags och impulsköpte en R46:a , så gixxer tankarna kom änna av sig.
Fast det gjorde en jäkla skillnad att få bort den där hemska orangea färgen.
Mvh
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |