Den blev ju snygg med grå färg! Bara å springa till närmsta lackeraresharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild
Den blev ju snygg med grå färg! Bara å springa till närmsta lackeraresharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild
PiEn skrev:2042014skulle vara väldigt snällt om någon här kunde lacka denna i svart, o sen fälgarna i lyyysande orange gärna en med svart ram också!
mvh /Sophie
sharpedge skrev:2048693Har nu försökt photoshoppa min hoj.... för och efterbild
PiEn skrev:2042014skulle vara väldigt snällt om någon här kunde lacka denna i svart, o sen fälgarna i lyyysande orange gärna en med svart ram också!
mvh /Sophie
pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Wargen skrev:2049540Hur gjorde du fälgarna? Blev mycket snyggt
YES! någon som håller med mig om att det ÄR snyggt?pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Har du hämtat hojjen eller? Annonsen är kvar....PiEn skrev:2052434YES! någon som håller med mig om att det ÄR snyggt?
morecore skrev:2052471Har du hämtat hojjen eller? Annonsen är kvar....
pl158 skrev:2049226jobbade lite mer med kontraster, tyckte det blev lite mer liv i bilden då.. ett alternativ i alla fall..
Jompa05 skrev:2052867fälgarna vart riktigt snygga..men man kan faktiskt göra hojjen svart utan att göra den svart/vit som det ser ut som på bilden..
det går även att ta något dämpade på ljusheten också lite i mellanåt och trycker sen OK.
Sen kan man trycka Ctrl+B då man får upp färgbalansen...och där tar man en så mörk/tydlig färg som möjligt..gott exempel: röd,grön,blå
och sedan tillbaka till nyans/mättnad och dömpar ytterligare mer på ljusheten samt mättnaden..
pröva det får du se..
och så kan du få ett annat tips: jag brukar lägga in alla kåpor i lager...så att man kan justera på det sättet..
ju mer lager desto bättre och snyggare blir det...
shingelong!
maximumspeed skrev:2053564nån som känner för att lägga upp en bild på en svart/röd gsxr 1000 det finns ju röd svarta k6or men men jag har aldrig sett en svart / röd
Wargen skrev:2053140Jag har aldrig fattat vad som menas med att göra lager. Tell me please
Jag förstod lite men inte allt. Tror man måste se det för att förstå. Iaf jagJompa05 skrev:2054154Att göra lager:
Mvh
/ Jompa
maximumspeed skrev:2053640japp en bild kan jag väll fixa fram
Jompa05 skrev:2052867fälgarna vart riktigt snygga..men man kan faktiskt göra hojjen svart utan att göra den svart/vit som det ser ut som på bilden..
det går även att ta något dämpade på ljusheten också lite i mellanåt och trycker sen OK.
Sen kan man trycka Ctrl+B då man får upp färgbalansen...och där tar man en så mörk/tydlig färg som möjligt..gott exempel: röd,grön,blå
och sedan tillbaka till nyans/mättnad och dömpar ytterligare mer på ljusheten samt mättnaden..
pröva det får du se..
och så kan du få ett annat tips: jag brukar lägga in alla kåpor i lager...så att man kan justera på det sättet..
ju mer lager desto bättre och snyggare blir det...
shingelong!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |