ZonoX skrev:2061069Hur läggar man upp sina bilder på forumet??
jag skulle vilja veta eftersom jag vill att någon gör om min cagiva mito i PhotoShop =), Är tacksam för svar
pl158 skrev:2061140bara att ladda upp en bra bild samt en kravspec på vad du vill med den, så ska du nog se att någon grejer det.. gärna en med bra upplösning samt en bakgrund som ligger i skarp kontrast till din hoj (exempelvis, svart hoj med vit bakgrund..)
ZonoX skrev:2061146Jojo, men hur gör jag för att fixa så att min bild syns i forums inlägget? Det är det jag inte fattar :S, det blir bara en liten ruta med ett rött kryss i
pl158 skrev:2061173den är för stor du måste göra den mindre.. du har inte PS själv? använd paint och förminska bilden bara (eller vafritt program)..
ZonoX skrev:2061251Okej okej, det ska jag försöka med , men man klickar på den bilden där det står Insert Image? sedan kommer det ju upp "http://" där fattar jag inte :S... men men det är la bara att pröva sig fram
Socrates skrev:2061261Insert Image: Där skriver du länken till bilden om den ligger på nätet någonstans
Vill du använda dig av en fil på datorn får du välja "Hantera medskickade filer", står under fönstret du skriver det svar i...
ZonoX skrev:2061273Okej okej Tack så mycket Mycket snällt
pl158 skrev:2061488duktigt ;-)
vad vill du göra med den då eller ska vi freestylea??
ZonoX skrev:2061605Gör nått snyggt med den , det skulle vara snällt =)
Kom på det nu, tack ändåRicken skrev:2067395Hur gör ni för att byta färg på fält som är svart, eller väldigt mörka?
Kan man ta färg från en annan bild och få in den på min bild? Och ändå få med skuggor och sånt som var där med den gamla färgen....
lillevars skrev:2058453Hej
Har du möjlighet att trixa med en framdel till RG 500...funderar på att göra en fighter av den...skulle vilja se hur den ser ut kåplös och i en monterad framlampa... skulle du kunna detta så maila mig gärna så skickar jag bilder på RG:n ....
michael@lillevars.com
Hälsningar
Michael
pl158 skrev:2067316du bilden är ingen tacksam rackare att PS:a med, kanske finns någon bättrebild någonstans på nätet..
dessutom har jag idétorka.. knappt så att jag vill lägga det skit jobb jag gjort.. har du inge egna förslag om vad vill rätta till?
Ricken skrev:2067541Kom på det nu, tack ändå
Kodax skrev:2075449Kan du inte gö den vit där den här är röd?
Det var väl den jag gjorde?Jompa05 skrev:2089191där har du den!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|