Mikey skrev:2102317Kom igen nu!!! Vita fälgar tack!!!!!
så länge kan du få en liten liten liten..
är ramen lackad? eller PS:ad?
Mikey skrev:2102317Kom igen nu!!! Vita fälgar tack!!!!!
Ramen är PS:ad, men snart lackad...pl158 skrev:2102653så länge kan du få en liten liten liten..
är ramen lackad? eller PS:ad?
Mikey skrev:2104306Ramen är PS:ad, men snart lackad...
När du får tid, kan du göra den i samma format som jag postade? Och gärna en med hel gula fälgar också?! Thanks
Jompa05 skrev:2104466såhär skulle jag vilja ha det du kanske inte gillar det.. men jag fastnade vid det
självklartozeo skrev:2104973lätt coolast med vit rimstripes
Mikey skrev:2104306Ramen är PS:ad, men snart lackad...
När du får tid, kan du göra den i samma format som jag postade? Och gärna en med hel gula fälgar också?! Thanks
En med helvita fälgar och en med helgula tackpl158 skrev:2107475absolut skall försöka, grejen är att det blev så dritt fullt så jag ville inte lägga upp en större för då skulle alla se hur fult det blev.. men jag ska göra den lite större.. vill du ha med gula rimstripes eller vita?
latersss...
Ja inte blev det fult iaf!!! Rätt rå look...men nog näst intill omöjligt att byta och få tag på vita stripes...Jompa05 skrev:2104466såhär skulle jag vilja ha det du kanske inte gillar det.. men jag fastnade vid det
madmagnus skrev:2106257tjenare! jag skulle vilja ha en bild med det vita matt-svart och en där det vita är stridsflygplans-grått, om det går att fixa? funderar över dessa två färger som ny lack!
MSR skrev:2107930man e ju inge PS-gud kanske men typ såhär...
Mikey skrev:2107847En med helvita fälgar och en med helgula tack
Ja inte blev det fult iaf!!! Rätt rå look...men nog näst intill omöjligt att byta och få tag på vita stripes...
Nej jag vill ha kvar lita original-look när jag är klar med den....hehe ni kommer få se på snygg gammel-Blade när jag är klar!
madmagnus skrev:2106257tjenare! jag skulle vilja ha en bild med det vita matt-svart och en där det vita är stridsflygplans-grått, om det går att fixa? funderar över dessa två färger som ny lack!
Wargen skrev:2091825Det var väl den jag gjorde?
Kodax skrev:2110933Men jag ville att du du skulle gö den vit o svart me orginal fälgarna o org pipan. Som på denna bild...
Jompa05 skrev:2111179här har du den! VSG
Wargen skrev:2120720Hade inte du en 125a förut? Hur fan hadde du råd med en 05a o en 06a?
JFKFinland skrev:2108761Har nykigen målat min hoj men skulle vilja ha dekaler på den. Inget mycket utan nåt simpelt och snyggt men även radikala ider tas emot. Kan du/nån hjälpa?
Prova med lite rosa flames och lila ränder... jättesnyggt..JFKFinland skrev:2108761Har nykigen målat min hoj men skulle vilja ha dekaler på den. Inget mycket utan nåt simpelt och snyggt men även radikala ider tas emot. Kan du/nån hjälpa?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|