bo$ken skrev:2123500Kan du höja bakpartiet ca 5-7cm (i realiteten såklart, ingen tyskgump) svart framskärm.
Prova även att sätta på silvriga fälgstripes med, har det liggande men vill se om det blir bra...
Flåt, bytade bild då denna har mitt blås...
heke skrev:2123502Ngn som kan vill och orkar får gärna hjälpa mig med min då jag inte kan ps alls =/
Skulle vilja se hur den ser ut med svart skärm bak och fram. Och eventuellt en med magen svart åxå (gärna med Yamaha texten kvar om d funkar).
Och till sist med röda fälgstripes om det också är "lätt" gjort haha.
Tacksam för hjälp, men förstår om ingen pallar
heke skrev:2128108Ohh tackar så mkt!
Ja så där ska den ju se ut =) Fint. Får bara hitta ngnstans att lacka då.
Om man köper sådan där "expert sprayburk" med brett munstycke o så sedan drar över ngt lager lack, blir det bra nog så man vågar sig på att spraya "stänkskärmarna" själv utan att lämna in? Håller det lika bra eller?
Ngn som vet vad det kostar ca att lacka om sådana här smådelar?
Tacksam för svar och självklart för det fina ps jobbet
Evert skrev:2136303Ingen hoj men dock ett photoshop-projekt...
Skulle du kunna mjuka till texten och lägga till "rödvita bankanter" (vet inte vad det heter) uppe till höger på kurverna på bokstäverna på "bankorning"?
Är du med?
(bilden är ju gjord i paint.. )
Evert skrev:2143270Nej, tanken var att "kurvorna" i bokstäverna skulle se ut som en bana sedd uppifrån... Se tex på RR Jonas senaste inlägg där det är röd/gula eller röd/vita streck i kurvorna på banan... Vet att dessa inte bara är streck men för enkelhetens skulle kan vi anta att de bara är där för det visuella...
Jompa05 skrev:2143315fattar, men ska jag inte klistra in texten på en hoj då?
Evert skrev:2144184Har lyckats få ihop det ganska bra, så det är lugnt.. Tack så mycket ändå!
pini skrev:2143218gör nåt åt denne ja har behov av å lacka den men har ingen anning om hur ja vill ha den
Tompaa_ skrev:2145212Du skulle inte vilja testa å fixa denna blanksvart, alla kåpor .
Och sen kanske silvriga fäljar och svarttonat kåpglas?
Ingen hoj kanske, men hade varit roligt och visst hur det hade blivit
EDIT: (Visste inte riktigt hur jag skulle lägga in bilden, men hoppas att detta duger)
pini skrev:2148699kan du testa å ta tanken å bakskärmen röd å svarta fälgar?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|