Kan försöka fixa det så fort jag kan Lighter
Fick ett ryck nu och gjorde en Ducati 998 i den nya Corse-lackeringen. Ingen som har önskat en sån men blev riktigt nöjd själv och någon kanske gillar det
Före:
Efter:
Hej hur lägger jag upp bilder på sporthoj måste jag ha ett nätbaserat typ. photobucket eller går det att lägga upp foton från hårddisken i egna datorn?
DSL-FZR, jag tackar o bugar. Det silvriga upptill på luftburken var iofs kvar men jag har fått en kanonbra bild nu hur det kan bli. Nu är det bara att fundera på det hela, Corse-lacken var ju toksnygg på den, man kanske skulle ha den. Men då måste man ju skaffa en annan tank för att lacka så. Svårt, dagens i-landsproblem.
Hej på er!
Läst mycket, skrivit lite, nu börjar jag.
Dags att beställa rejskåpor och fundera på lack och mina kunskaper i Photoshop räckte till att få dit linjer i alla fall, vidare kanske någon kan hjälpa?
Idén är att ovandelen ska vara röd, den smala remsan under toppkåpa, tank o.s.v. ska vara vit, likaså "kilen" längst ner och däremellan svart. Har även funderat på grönt istället för svart så är det enkelt så vore det skoj o se båda alternativen. Och utan dekaler, klurar ut något efter att man sett resultatet. Någon vänlig själ som kan fixa det? Jag tackar o bockar på förhand.
Hej på er!
Läst mycket, skrivit lite, nu börjar jag.
Dags att beställa rejskåpor och fundera på lack och mina kunskaper i Photoshop räckte till att få dit linjer i alla fall, vidare kanske någon kan hjälpa?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|