Vet att det inte är en mc-bild, men kan någon hjälpa mig att göra en svart bakgrund så att bara fotsulorna är synliga.
Kanske behövs göras något med färger och ljusstyrka för att sulorna skall bli bättre, vad vet jag, det vet ni bättre.
Skulle även vilja ha ett förslag i svart/vitt.
Tack Daniel
Något sånt kanske?
Ar det ngn som kan leka lite. Orginal ränderna skulle jag vilja ha i guld och en rand på hjulen i guld
MVH BC
Vet att det inte är en mc-bild, men kan någon hjälpa mig att göra en svart bakgrund så att bara fotsulorna är synliga.
Kanske behövs göras något med färger och ljusstyrka för att sulorna skall bli bättre, vad vet jag, det vet ni bättre.
Skulle även vilja ha ett förslag i svart/vitt.
Tack Daniel
Nått liknande?
Vad ska du ha bilderna till? Väggmålning?
Det blir vägg tavla.
Kan man få dom med den svarta bakgrunden fast i färg?
Tack
Bra val av bild.
Skulle gärna vilja se hur min hoj ser ut lite mer pimpad.
Svarta fälgar, Svart kopplingskåpa, Svart ram, Svart kylar skydds-kåpa och mörk baklykta.
Om nån har tid och ork skulle det vara väldigt uppskattat
Ja jag gillar svart
Bra val av bild.
Jag har nog tid på söndag o sätta mig en stund om ingen tar den före.
SURPRISE!!!
Ändrat lite till...FAN VA SNYGGT! Tackar! Enda problemet är ju att nu blir jag sugen på att göra det på riktigt. Ett par BST kolfiber fälgar och pulverlacka ramen... MUMS
Ändrat lite till...
Händer mycket i tråden nu Här kommer en R1 2001 med blå anniversary-lack. En med svart tank och en med blå. Kollade i ditt garage streetspank och såg att R1:an där hade vita fälgstripes och kolfiber slip-on. Så det fixade jag och rensade även bakdelen. Kan fixa en bild med originaldelar om du vill Hoppas du gillar bilderna
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |