Pell3
Ny medlem
Hej.
Kan någon frilägga den här? Jag blir jätteglad och ni får se en hemklippt enduro film.
Hej.
Kan någon frilägga den här? Jag blir jätteglad och ni får se en hemklippt enduro film.
Jag undrar om någon har lust att hjälpa mig...Jag vill ha denna lackad militärgrön, men en vit stripe med 2 smala stripes i guld över tanken och skärmarna Sen om det går vill jag ha svart, eller beige avgasbandage och nya carbondämpare. lite caferäserstuk om ni förstår hur jag menar. gärna en bild i hur det skulle se ut i matt och en i metallic. kanske även någon nummerdekal eller kanske en dekal med en bulldog i retrostuk?
Tack som fan. Men den vart lite mindre än originalet. Kan du fixa den i samma storlek som den förra? Sen så var det egentligen bara det vita jag ville göra transparent men jag kan väl fylla i bokstäverna. Fattade inte att man frilade så mycket enligt "branschstandard". Fast vill du göra den så blir jag ännu gladare.
försök nr 2, fattade jag rätt?
Fan jag skrev fel färg! Jag vill ha texten vit och allt annat transparent så den kan rulla förbi i eftertexter utan att se ut som en bild. Fast hojen måste ju vara tvåfärgad för att inte se cp ut. Förstår du?
Vad blev transparent nu?
Tusen tack!
nu gjorde jag allt som var vitt i förra bilden transparent, dvs text och vita detalher på hojen, men du vill alltså ha vit text, omgivning transparent och hojen 2färgad svart/vitt?
Här ligger alla bilder bredvid varandra. Det är eftertexter jag gör. Förstår du hur jag vill ha den? Vit och transparent?
det blev nåt knas, såg ut som det skulle i PS men ändrade, så jag hoppas .png går lika bra?
Det kanske är Pinnacle som är skumt men så här såg den ut.
så .png filen funka inte heller?
Nä, det är den som ligger till höger. Jobbigt allt ska vara då.
Fungerade det?.
Har du en i högre upplösning kan du maila den om du vill att det skall bli ännu snyggare.
Jonas
Hej alla glada PS-experter.
Jag och Johan-st1050 skulle behöva lite dekalhjälp till våra aprilior.
Det enda som gäller är att det måste vara ett rött fält på fronten och cutsen för startnummer och så vill vi ha en aprilialogga med någonstans men annars ganska fritt.
Kör på!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |