Hej,
Jag funderar på fälgstripes; vita, röda eller tricolore. Kan någon hjälpa mig med hur detta skulle se ut?
Även andra "modifikationer" som en med tummen mitt i handen kan klara av skulle uppskattas. Bakre fotpinnarna är bortplockade, men har inget foto på hojen utan dem
Mvh Gegga
(Fotot är taget av Zeki här på sporthoj och rättigheterna till det tillhör honom)
vit och rött. tre vet jag inte hur du vill ha det och sitter på en slö data så jag orkade inte fibbla med det.
Rött röstar jag på .
För ett tag sedan bad jag om hjälp att heinekenkitta min hoj. Såhär blev det.
Kanske blir lite väl mycket lack-, maskerings- och dekaljobb...
Tack! Får hålla med om att den blev riktigt bra, kanske märks var jag fick inspirationen ifrån Får väl se vad Johan-ST1050 säger..
Kan någon vänlig ta sig an denna bild? Jag är nyfiken på hur den skulle se ut med Aprilia RSV1000-04 bakdel och kort kolfiber pipa typ racefit
View attachment 308342
Tjena.
Börjar redan nu planera vinterns projekt som innefattar en omlackering. Bifogar 2 bilder, en med röda streck på. Området innanför det röda skulle jag vilja se grå (typ den kol-grå färgen endel ktm s-duke finns i), området utanför får gärna bli en aning ljusare av samma färg. Inga klistermärken kommer finnas kvar. Fälgarna blir i den mörkare nyansen. Om du har lust så gör gärna några varianter som du gillar, alltid kul med lite ideer.
Hans
Nu kollade man läget här igen och en snygg Aprilia blev resultatet. Hoppas du gillar den Hallonberger!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |