Photoshop Sporthoj

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tjo. Jag undrar om någon kan göra fälgarna vita på den här och en bild där fälgstripsen är borta bara så fälgarna är svarta..

Tackar på förhand.:Bugar

Bifogat

• bikepics-1965983-full.jpg
    bikepics-1965983-full.jpg
    251.1 KB · Visningar: 105

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Fasen tackar. Ursäkta men kan man får bort fälgstripsen på de vita fälgarna med? Ursäkta, var lite otydlig där...

Edit: Om du eller någon orkar göra fälgarna helvita, är det möjligt att få en bild då också där häcken är vit?

Fan vad jobbig jag känner mig. Får erbjuda ett toppjobb samt ett harem när jag blir vulgärt rik och tar över världen.

/Teo

Last edited:

Pell3

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Suzuki DR650 + Yamaha FZ6
Fasen tackar. Ursäkta men kan man får bort fälgstripsen på de vita fälgarna med? Ursäkta, var lite otydlig där...

Edit: Om du eller någon orkar göra fälgarna helvita, är det möjligt att få en bild då också där häcken är vit?

Fan vad jobbig jag känner mig. Får erbjuda ett toppjobb samt ett harem när jag blir vulgärt rik och tar över världen.

/Teo

fatta jag rätt nu?:rolleyes:

Bifogat

• vit.jpg
    vit.jpg
    223.5 KB · Visningar: 137

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Någon som vill ändra lite lack på min Aprilia?

Gillar RSV4:ans färger så snegla lite på den som inspiration :)

visabild.php

http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Aprilia/RSV4/2009_B/Aprilia_RSV4_Factory_LHS_1280.jpg

Last edited:

Pell3

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Du var ju riktigt grym på detta ser jag, tackar ödmjukast :tummenupp Nu kan ju aldrig min bli lika ball som RSV:n tyvärr :rolleyes: Byta ut det röda mot typ pärlemovit istället kanske? :krama

gjorde några fler snabba. blev tyvärr lite suddiga men så går det när man har bråttom:rolleyes: satsade på enkla linjer så det blir lätt att maskera om man ska måla om:)

Bifogat

• aprilia.jpg
    aprilia.jpg
    152.1 KB · Visningar: 92
  • aprilia4.jpg
    aprilia4.jpg
    150.2 KB · Visningar: 81
  • aprilia3.jpg
    aprilia3.jpg
    149.2 KB · Visningar: 84
  • aprilia2.jpg
    aprilia2.jpg
    149.5 KB · Visningar: 75

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
lite OT men,
jag borde kunna detta själv men går bet tyvärr,
kan nån fixa ljus kontrast mm i den här bilden?
Dsc01411X.jpg

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
gjorde några fler snabba. blev tyvärr lite suddiga men så går det när man har bråttom:rolleyes: satsade på enkla linjer så det blir lätt att maskera om man ska måla om:)

Tack å bock!! Ser kanon ut! Dock tror jag att jag kanske inte uttryckte mig tillräckligt bra. Menade Svart som i första bilden + vitt på alla övriga ytor som original är röda :rodnar Men skit samma, ska inte bråka med dig om det :) Får ju ta och lära mig shopa lite själv med. Gillar även de andra med svart samt grå, riktigt snygg kombo :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
lite OT men,
jag borde kunna detta själv men går bet tyvärr,
kan nån fixa ljus kontrast mm i den här bilden?
Dsc01411X.jpg
Jag har inte ps på jobbet, men öppna bilden tryck "ctrl+u" så får du upp några alternativ.

Pell3

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Tack å bock!! Ser kanon ut! Dock tror jag att jag kanske inte uttryckte mig tillräckligt bra. Menade Svart som i första bilden + vitt på alla övriga ytor som original är röda :rodnar Men skit samma, ska inte bråka med dig om det :) Får ju ta och lära mig shopa lite själv med. Gillar även de andra med svart samt grå, riktigt snygg kombo :tummenupp

här ska inget skitas i:tungan

Bifogat

• aprilia.jpg
    aprilia.jpg
    146 KB · Visningar: 138

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har inte ps på jobbet, men öppna bilden tryck "ctrl+u" så får du upp några alternativ.

tack men saken är den att jag inte har PS installerat nu, fixar och donar med div uppdateringar.
hoppas nån orkar senare idag.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...