Photoshop Sporthoj

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Många förfrågningar i tråden nu, kul! Har dessvärre mycket i skolan så jag har inte så mycket tid till Photoshop. Här kommer iaf en på Kawasakin, ska fixa fler så fort jag får tid :)
72552371.jpg

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Har inte ändrat fälgarna på den här, men det kanske jag kan göra senare.
p10306732.jpg

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Hmm Jag har börjat fundera lite (och det är fan inte bra) på ett till lacktema dock fortfarande F1 tema men annat team.

Jag gillar verkligen Mercedes GP bilen med silver/grå med turkosa inslag.

Det jag skulle vilja se nu är inget så anvancerat som Red bullen utan skulle bara vilja ha turkosa rimstripes, en turkos linje bakom Suzuki så att säga, som den turkosa linjen bakom Petronas fast den skall fortsätta bak på bakdelen. Skulle vilja tona ned GSXR loggan också, ingen röd färg på Ret. Om ni vill fixa något svart ifram på den också som representerar kolfibern vore det toppen.

Originalsilverfärgen duger bra som den är.

Om ni kan fixa detta så vorde det jätteschysst så jag kan bestämma mig.

:Bugar

Bifogat

• bikepics-148291-full.jpg
    bikepics-148291-full.jpg
    109.8 KB · Visningar: 84
  • Mercedes-GP-2010-livery-launch-1.jpg
    Mercedes-GP-2010-livery-launch-1.jpg
    54.1 KB · Visningar: 78
  • mercedes-gp-w01-2010-18.jpg
    mercedes-gp-w01-2010-18.jpg
    166.4 KB · Visningar: 76
  • MercedesGP-Petronas-01.jpg
    MercedesGP-Petronas-01.jpg
    230.5 KB · Visningar: 75

Pell3

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Suzuki DR650 + Yamaha FZ6
Hmm Jag har börjat fundera lite (och det är fan inte bra) på ett till lacktema dock fortfarande F1 tema men annat team.

Jag gillar verkligen Mercedes GP bilen med silver/grå med turkosa inslag.

Det jag skulle vilja se nu är inget så anvancerat som Red bullen utan skulle bara vilja ha turkosa rimstripes, en turkos linje bakom Suzuki så att säga, som den turkosa linjen bakom Petronas fast den skall fortsätta bak på bakdelen. Skulle vilja tona ned GSXR loggan också, ingen röd färg på Ret. Om ni vill fixa något svart ifram på den också som representerar kolfibern vore det toppen.

Originalsilverfärgen duger bra som den är.

Om ni kan fixa detta så vorde det jätteschysst så jag kan bestämma mig.

:Bugar

a quickie

Bifogat

• gh.jpg
    gh.jpg
    112.7 KB · Visningar: 117

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Du har möjligtvis ingen större bild? blir så himla fult annars:D

Nej tyvärr har ingen större :S jag tyckte då allt bilden verkade lagom :gnissla

Det jag mest vill se är hur väl jag passar in på en vit hojj, det är det :) Är lite inne på en Urban så. :yoparty Så jävla grymma att köra dom där z750 asså pewpew!!!!:Bugar

Last edited:

Pell3

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Suzuki DR650 + Yamaha FZ6
Nej tyvärr har ingen större :S jag tyckte då allt bilden verkade lagom :gnissla

Det jag mest vill se är hur väl jag passar in på en vit hojj, det är det :) Är lite inne på en Urban så. :yoparty Så jävla grymma att köra dom där z750 asså pewpew!!!!:Bugar

gjorde en snabb och ful en, men räcker för att se att det kommer bli satans snyggt det där!!!!:tummenupp:tummenupp

Bifogat

• 36436_10150192264340541_656750540_13006422_1841475_n.jpg
    36436_10150192264340541_656750540_13006422_1841475_n.jpg
    63 KB · Visningar: 150

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Lever denna tråden än?? Undrar om det finns någon som är lite duktigare i PS än jag som kan komma på ngt ballt till min hoj som skall lackas snart.

Det jag tänkt själv är antingen vit/silver eller svart/lila. Någon som har lust?

Bifogat

• HOJ1.jpg
    HOJ1.jpg
    225.2 KB · Visningar: 78

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Lever denna tråden än?? Undrar om det finns någon som är lite duktigare i PS än jag som kan komma på ngt ballt till min hoj som skall lackas snart.

Det jag tänkt själv är antingen vit/silver eller svart/lila. Någon som har lust?

Den här tråden kommer inte att dö så länge jag (skaparen) av den lever :) Här har jag joxat ihop ett rätt så fantasilöst alternativ. :) men färgerna är rätt! :D
mvh

Bifogat

• dx6t85az copy.jpg
    dx6t85az copy.jpg
    194.8 KB · Visningar: 135

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Den här tråden kommer inte att dö så länge jag (skaparen) av den lever :) Här har jag joxat ihop ett rätt så fantasilöst alternativ. :) men färgerna är rätt! :D
mvh

Nice.. Men då väntar jag gärna på ett fantasifullt alternativ då... :tummenupp

Vet dock inte om det kanske blir lite 80´s med lila eller vad tror du?? Gör gärna ett vit/silver om du har lust.. Usch det är så svårt... Slutar väl med att det bara blir svart :dåligfantasi

Tack på förhand!
/Sanna

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Nice.. Men då väntar jag gärna på ett fantasifullt alternativ då... :tummenupp

Vet dock inte om det kanske blir lite 80´s med lila eller vad tror du?? Gör gärna ett vit/silver om du har lust.. Usch det är så svårt... Slutar väl med att det bara blir svart :dåligfantasi

Tack på förhand!
/Sanna

Ja, helsvart är ju en av allas favoriter verkar det som :) isåfall skulle du ju ha något som hoppar av mängden så att säga.. stripes på fälgarna eller nåt i någon häftig färg! :)

VITT/SILVER

mvh

Bifogat

• o4alz1t1.jpg
    o4alz1t1.jpg
    220.6 KB · Visningar: 150

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Ja, helsvart är ju en av allas favoriter verkar det som :) isåfall skulle du ju ha något som hoppar av mängden så att säga.. stripes på fälgarna eller nåt i någon häftig färg! :)

VITT/SILVER

mvh

Tusen tack!! Det där påminner om den jag gjorde eller snarare försökte mig på i paint.. :D hahaha.. Men jag behöver kanske inte säga att denna var hästlängder bättre!! Jo, göra något åt fälgarna blir det ju också.

Men man kanske ska hålla sig till vit/silver och köra någon stripe/dekal någonstans med en färg klick.. hmm... :va

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Tusen tack!! Det där påminner om den jag gjorde eller snarare försökte mig på i paint.. :D hahaha.. Men jag behöver kanske inte säga att denna var hästlängder bättre!! Jo, göra något åt fälgarna blir det ju också.

Men man kanske ska hålla sig till vit/silver och köra någon stripe/dekal någonstans med en färg klick.. hmm... :va

Kör på det! :) nåt som liksom matchar hjälmen eller stället du kör i :) Det ska ju liksom hänga ihop :) Man ställer ju inte julskinkan bredvid midsommarsillen liksom! stort lycka till!:yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept